Ang den "harry" tråden..

ORIGINAL: Stita

ORIGINAL: Wayne`s wife

Ja og det er harry å gå en lørdags formiddag å kjøpe lunch på mac donalds med ungene.. Grøsser innvendig..[X(]

Mac Donalds føler jeg er for whitetrash og fjortisser..[:-]

Jeg sitter her å har såååå lyst på en cheeseburger fra mcdonalds akkurat nå.. Jeg er litt whitetrash tror jeg [X(][8D][8D]

Og jeg har lyst på BigMac [8D] Bare så synd at det er 90 mil til nærmeste MacDonald's...[&o]

igjen... kubbelys?[8|]

mulig jeg da overhodet ikke vet hva et kubbelys er, er det ikke bare et stort tykt talglys?
Sånn som sånn ca 99% av alle hustander har et eller flere av?[8|]
Er det harry?

Alt annet kan jeg signere.
[8D]

Selvom jeg har tattiser selv og skal ha flere... jeg synes det er harry.. men på en cool måte... og ikke på alle.

DØØØ!! Trøndern som klager på at normale folk er harry???

tre på deg skinnvesten og rull inn  [8D]
Nå er både løvbiff og kneppeaddidasser så lenge siden var kult i Oslo, at det er
retro.. dere må henge med vøtt [:-] for det gikk ikke av moten i forrigårs..

ORIGINAL: Tøsa

kubbelys
ikke noe jeg ville ført opp, men det går vel snart over i samme kategori som hvite vegger, bombaybord og svart smijern på veggen.
adidas
adidas er jo bunaden til rånerne, så kan ikke se hvorfor det IKKE er harry.
de litt nyere klærne er ikke så harry da.
løvbiff
berniessaus

hvis mat kan være harry så er vel løvbiff m/bernaise og rekecocktail det mest harry innen matveien
tattooveringer
JEG synes det er harry... ikke på de som kjører stilen vel og merke, de litt mer rocka.
men på en helt vanlig husmor er det harry, og for meg virker det som et desperat forsøk på å være kul, sorry[X(]
Strawberry daquiry
harry kanskje, men jævlig godt da... [8D]

Jeg tenner kubbelys av og til, Jeg har ei adidas joggebukse, jeg liker løvbiff m bearnaisesaus, jeg har to tatoveringer, og liker strawberry daiquiry. I tillegg så har jeg noen lysestaker i svart smijern, og av og til bruker jeg tennissokker.
Jeg er antagelig den mest harry her ifølge deg! [:)]
Jaggu bra vi er forskjellige! [:)]

Men hva slags stil er "kul" og inn da.. om hvite vegger er ut, samt bombay, skinnsoffa og shabby chic....

Back
Topp