Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Wayne`s wife
Ja og det er harry å gå en lørdags formiddag å kjøpe lunch på mac donalds med ungene.. Grøsser innvendig..[X(]
Mac Donalds føler jeg er for whitetrash og fjortisser..[:-]
ORIGINAL: Wayne`s wife
Noe av det skreiv jeg ser jeg..
Så. Adidas. 90-tallet FLORERTE Adidas med kneppebukser, slipperser, gensre med logo på brystet osv. Rånerne bruker det den dag i dag til daglig. Skal man bruke adidas bruker man det på trening.
Løvbiff er harry veikromat. Samme med bearnaise. Det er så lite oppfinnsomt og mainstream at jeg får hetta når folk bestiller seg enten biff og bærrne eller løvbiff med chips og bærrne. Veit egentlig ikke hvorfor det er harry, men jeg synes no det. Som f.eks på en italiensk restaurant. FULLT av deilige utenlandsk mat. Hva bestiller nordmannen? Jo, løvbiff eller biffsnadder..[X(]
Så enig!!!!!
ORIGINAL: lykkeligmamman
kan noen forklare hvorfor kubbelys skulle væra harry??
ORIGINAL: **vimsa**
ORIGINAL: lykkeligmamman
kan noen forklare hvorfor kubbelys skulle væra harry??
vil jeg vite også[:)][:)]
ORIGINAL: Tøsa
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: Tøsa
tattooveringer
JEG synes det er harry... ikke på de som kjører stilen vel og merke, de litt mer rocka.
men på en helt vanlig husmor er det harry, og for meg virker det som et desperat forsøk på å være kul, sorry[X(]
Men, om tatoveringene følger stilen? Jeg syns det har veldig mye å si. Jeg er vel det du omtaler som en helt vanlig husmor.
Jeg har blomstertatovering, en veldigVELDIG feminin, rosa en på ryggen.
Det blir jo svært feil på en veldig "rocka person", men jeg syns egentlig det passer på meg som elsker kjoler, glitter og glamour..[:)]
(Jeg kan også nevne at jeg skal ha meg en (fullt påkledd) dame i pin-upstil på leggen etterhvert, for å understreke min kjærlighet for 50-60tallet..[:D])
Når det gjelder adidas.. Knappebukser? HARRYYYY.. Joggesko? Greit når en jogger/trener, men ikke noe jeg ville gått med ellers..
Jeg syns joggebukser sammen med penere topper er skikkelig harry da..[:-] Fine tunikaer f.eks som kunne vært dritkule med strømpebukse/tights, og så utvaskede joggebukser med knær og rumper.. HÆrlig..[&:]
Løvbiff og bearnaise er "nordmannens safe"mat! Det er godt da, men er jeg på restaurant så bestiller jeg MYE heller noe annet enn det jeg like greit kan lage hjemme..[:D]
Joda du sier kanskje noe der, noen tattiser på noen er ok.
Men sånne harryfolk kler ikke tattiser. Uansett.