Ang. dagmamma

Arize

Glad i forumet
jeg er blitt tilbudt å være dagmamma for 2 barn, søsken.
her er det ganske vanlig med 4-4700 for 1 barn.
lurer på dere synes dette høres greit ut:

2 åring skal passes for ett år av gangen: 4200 i mnd -150 kr dagen hvis jeg er syk e.l.
5åring: skal passes frem til skolestart, 2500 i mnd -75kr dagen hvis jeg er syk el.l.

dette er en veldig enkel utforming av et budsjett uten mat i beregningen. disse barna er søsken og får 40% søskenrabatt (30% avslag er det i bhg i kommunen).

synes dere dette ser greit ut?

ble såååå usikker når jeg skulle regne med ett søskenpar. kan jo ikke ta fullpris for begge.

takker for alle svar/tips/råd/erfaring osv[;)]

ingen?

takker for ALT!

så mange her som er foreldre, noen har vel noe synspunkter. ville dere betalt dette?

ok er betryggende, med litt info om hva andre mener. ikke at jeg kommer ta det med de foreldrene det gjelder. skal treffe de imorgen og barna også[:)] skal selvfølgelig diskuteres da, men synes ikke jeg kan komme helt uforberedt heller, jeg skal jo leve av dette.

noen som vet om en side der jeg kan finne no standard type kontrakter?

ORIGINAL: Isabelles mamma

Vet ikke, har ikke barn i den alderen. Men hjelper å dytte.[:)]

tusen takk[:D]

herlig navn datteren din har forresten, søsteren min heter det samme[;)]

tihi[:D] takker. Linnea er "pikenavnet" til farmoren hennes, hun døde for 5 år siden[:(] og pappan og faster syntes det var en fin måte å minnes på[:)] jeg var selvfølgelig enig der[:D]

det blir svart dagmamma frem til høsten, for å spe litt på permisjonspengene. etter det er meningen vi skal være hvit dagmamma, men kan ikke det helt enda lissom[;)]

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Arize

det blir svart dagmamma frem til høsten, for å spe litt på permisjonspengene. etter det er meningen vi skal være hvit dagmamma, men kan ikke det helt enda lissom[;)]

Da vet jeg ikke hvor du skal se etter kontrakter, men sikkert ikke lurt å høre på nav da....
Må sikkert skrive en selv.

ja vi ender vel opp med det, jeg bare tenkte det hadde vært kjekt å ha noe å se litt etter, for å få med alt lissom, for begge parters del[;)]

Back
Topp