Ang dåp :)

Vi har heller ikke vært gjennom dette før, men tenker på å invitere foreldrene våre, søsknene våre med partner for de som har, yngste niesen til mannen og evt noen få nære venner som vi evt vurderer å bruke 1-2 som faddere. Mannen min har en del nevøer og nieser som vil være i alderen 20-25 år når det blir aktuelt med dåp, usikker om vi inviterer dem da de blir så spredt i alder ifht vår unge samt vi har ikke plass til så mange. I tillegg er de spredt over en del av sørnorge.

Vi ber bare besteforeldrene, oldeforeldrene, onkelene, tantene, fettrene og kusinene og faddrene til mat! Så inviterer vi våre kusiner, fettre, tanter og onkler som bor i nærheten på kaker etterpå :-)

Hvem inviterer dere til dåp? Syns det er så vanskelig å bare velge noen. Men om vi skal invitere hele slekten så blir vi alt for mange

Vi har kun invitert de som er nærmest. :)

Siden dette er det siste barnet vi får så har jeg spurt samboer om vi skal slå på stortromma og ha et stort og fullkomment dåp denne gangen :) Med ordentlige invitasjoner, koldtbord og bordkort :D :P

Før så har vi bare sendt ut melding til de vi ønsker til dåpen og så satte de seg der de ville for å spise og kose seg :)

Vi har pleid å be alt for mange. Så nå blir d faddere og nærmeste familie. Vært over 30 stk de andre gangene. Har gått for koldtbord i begge de foregående dåpene, og tipper vi gjør det denne gangen også. Vi har døpt våre når de var 2-3mnd gamle

Liten familie her. To-tre pers fra svigers og to fra min side. Så vurderer å ta med nære venner også, så det blir litt større...

Back
Topp