Ang cerazette

Det er nok den berømte gummien det;) Om mensen lar vente veldig på seg, så kan det hende jeg bare begynner på minipillen før. Er 7 uker siden fødsel til mandag, så jeg bør vel få tante rød snart?
Når er det vanlig at tanta kommer igjen etter fødsel?

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Jeg hadde ingen blødninger de fem årene jeg gikk på cerazette!:) men så er det ikke sikkert lillegutt hadde vært her heller om jeg hadde gått på noe annet...

Ja det skal bli godt med litt sommer og sol.
Regner like mye her i Haugesund :p
Vi skal bo i Agia Napa. Leier en villa i agia tekla området. Rett ved badelandet :)
Men skal ha leiebil, så kommer til å kjøre innom Fig tree bay også ;)
Hadde vært morro og møtes kanskje og dele erfaringene vi får med de små :)

gjerne :) når skal dere til Kypros )

Min har ikke pleid å komme tilbake før jeg var ferdig med fullamming/pumping, så flere måneder med andre ord.

Min har ikke pleid å komme tilbake før jeg var ferdig med fullamming/pumping, så flere måneder med andre ord.
Så deilig. Har du da begynt på noe prevensjon eller ventet til mensen kom?

Du det var jeg nødt å sjekke litt på nettet:P Klarer ikke helt finne noe godt svar, men ser det at det kan ta gaaanske lang tid! Tror jeg kanskje skal vurdere å begynne på pillen før mensen kommer;)

Du det var jeg nødt å sjekke litt på nettet:P Klarer ikke helt finne noe godt svar, men ser det at det kan ta gaaanske lang tid! Tror jeg kanskje skal vurdere å begynne på pillen før mensen kommer;)
Ja jeg vil jo helst ha sex så snart som mulig uten gummi, men samtidig er jeg redd for å begynne på disse pillene :P
Hihi, ikke lett å bestemme seg for hva en skal gjøre.
Men er vel bare å hoppe i det tenker jeg. ;)

Så deilig. Har du da begynt på noe prevensjon eller ventet til mensen kom?

Venter ikke på mens nei, da kan man risikere å måtte vente lenge :)

Back
Topp