Ang cerazette igjen

dundun

Glad i forumet
Hva slags bivirkninger får dere som bruker det?

Off,er så lei av disse pillene... Får super fett hår og jeg har aldri hatt det før,fått uren hud, og ikke minst lagt på meg 6 KG!!!

Har ikke lyst til å gå på dem lenger,men problemet er at jeg ikke får p-piller eller produkter i den duren pga blodpropp i nær familie[:@]

Har dere forslag til noe annet,bortsett fra kobberspiral da jeg føler meg ferdig med å bli herja med oppi der[:D]

Jeg bare blødde mer og mer, så jeg orka ikke den dritten der hvertfall[8D]

prøvd p- ring?

ORIGINAL: ~FrkNovember~

prøvd p- ring?

Nei,men legen min mente jeg ikke kunne ha det heller?

P-ring innebærer også en viss fare for blodpropp, dessverre...

Jeg har ingen bivirkninger av Cerazette, men det kan jo forandre seg når jeg får mensen tilbake, da....

Jeg har paerly fruktbarhetscomputer....kan nemlig heller ikke ta horm. preparater har mye hormonell brystkreft i familien..

ORIGINAL: dundun

ORIGINAL: ~FrkNovember~

prøvd p- ring?

Nei,men legen min mente jeg ikke kunne ha det heller?

Okey. Har også mye blodpropp og hjerte-kar lidelser i familien, men denne fikk jeg bruke. Har du tatt blodprøver for å sjekke trombose-tendens? Det er blodprøver hvor det kan påvises arvelige deffekter i blodet som øker sjansen som blodpropp. Kan tas på vanlig legekontor, med svar etter 3-4 uker.

ORIGINAL: MammaenTilLillePrins

humørsvingniner, som jeg får av alle horm-prep[&o]

i tillegg dundrende hodepine som varte hele dagen, kuttet ut pillen etter en uke.
kjedelig at det kun tilbys en type når man ammer[&:]

Finnes jo andre piller man kan ta da.
Jeg fikk noen som heter Conludag eller noe sånt..

Det beste er nok å snakke med lege. Det finnes jo alternativer som p-plaster eller p-sprøyte f.eks. Ellers får du tre på "hatten" neste gang  Hehe, fra spøk til alvor, snakk med en lege. De skal høre på deg og hjelpe deg. Om de ikke gjør det, så bytt lege!

eg gikk på de en stund. så fikk eg blodpropp av de[:@]
så no har eg fått loette. e vist de eneste eg kan gå på. men de funker fint for meg[:)]

Jeg ble feit, fikk fett hår, kviser, humør som en drage, mista sexlysten, oftere og verre hodepine/migreneanfall enn vanlig... Ja, også småblødninger de første 3 mnd. Ofte graviditetssymptomer.. De pillene er den største dritten jeg har vært borti.. 

Back
Topp