ang bytting

en_til_på_vei?

Elsker forumet
jeg kjøpte pen sko på skoringen som jeg skulle ha i bruk på julebordet som skulle være i dag, men ser ut til at vi ikke resier avlikavel.....

så er ikke noe spes interissert i å ha skoene ser du... også er det kjøpt for 30%avslag... er det noe mulighet til å bytte dem da??[8|]

ikke brukt bare handlet og ligger i posen... egentlig DRITT kjipt for har svidda ganske mye penger til et julebord vi ikke reiser på[&:]

jaja.... litt klaging, men all min grunn sitter her ikke så blid kan man da si[8D]
har lixsom i fra før mangel på penger og ville jo ikke sløse slikt!!

Kan hende du får bytte, ja, men får nok ikke pengene tilbake.
Kjipt at julebordet gikk i vasken, da..

Pleier ikke å kunne bytte salgsvarer, siden salgsvarer er ofte det som skal fort vekk..
men du kan jo alltids høre![:)]

Om man ikke spesifikt ber om å kunne deponere har du ikke egentlig krav på penger tilbake. Men, en del kjeder har en politikk der du kan det, samme dag eller i løpet av tre dager har jeg sett litt. Sjekk det:)

Du får ikke pengene tilbake, men hvis de er snille får du kansje bytte i noe annet[;)]

tusen takk jenter da bare krysser jeg alt jeg har for at vi får byttet dem for har lixsom stram økonomi i fra før så er utrolig kjipt[8D]

ja utrolig kjipt at julebordet gikk rett i vasken, men men....

Har du kvitteringen får du nok byttet dem, men tør ikke love at du får pengene tilbake.

Back
Topp