Ang bytting på H&M

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg kjøpte en kjole på HM på nett som jeg fikk i posten idag.. Men det var akkurat litt stor.. Får jeg bytte den i butikken her, om jeg vifter med dådyrøynene?? [8D]

Om de har den i butikken så gjør du sikkert det.
Hvis ikke så tviler jeg...

Det skader jo ikke å sjekke [:)] Har du ikke angrerett på kjøpet? Da kan du jo evt sende den tilbake og me om en mindre str :)

ORIGINAL: lykkepillen

Jeg kjøpte en kjole på HM på nett som jeg fikk i posten idag.. Men det var akkurat litt stor.. Får jeg bytte den i butikken her, om jeg vifter med dådyrøynene?? [8D]

Det tviler jeg for.. Du har jo fått med returskjema i pakken fra H&M, da.. Er jo bare å sende den tilbake.

Tror det skal gå.. Hvis ikke kan du sende den i retur, og bytte i en størrelse mindre.
Sender du i samme pose, så er det gratis frakt [;)]

ORIGINAL: Teamh

Tror det skal gå.. Hvis ikke kan du sende den i retur, og bytte i en størrelse mindre.
Sender du i samme pose, så er det gratis frakt [;)]

Det er det ikke. Du slipper å betale der og da, men det blir trukket fra returbeløpet.

ORIGINAL: Puskinella

Det skader jo ikke å sjekke [:)] Har du ikke angrerett på kjøpet? Da kan du jo evt sende den tilbake og me om en mindre str :)

joa.. men tenkte å bruke den neste fredag.. og den rekker jo ikke å komme frem og tilbake i mindre størrelse da...[&o]

Back
Topp