Ang brudekjoler

CandyMam

Elsker forumet
Hadde dere som er gift eller skal gifte dere slep på brudekjolen? Ser det er svært sjelden på brudekjoleEvt. synspunkter om slep/ikke slep på en brudekjole?

Har litt slep, ja.. Ville i utgangspunktet ikke ha det, men man kan ikke få i pose og sekk med mindre man får designet kjolen etter egne ønsker. Så da kjolen var perfekt på alle andre måter måtte jeg bare ta med slepet, hehe. Blir liksom litt å drasse på selv om man kan hekte det over hånda/hekte det opp bakpå. 

ORIGINAL: Fru Lillamumi

Jeg hadde slep. Gikk helt fint for meg. Hadde en hempe på innsiden som jeg kunne holde i som holdt slepet oppe. Veldig praktisk. Syns det er fint med slep op kjolen jeg da. blir litt annerledes enn vanlige kjoler.[:D]

der e vel litt slep på kjolen min men ikke mye så e syns d e greit da så lenge d ikke e mange meter langt[:D] skal jo tross alt gå m den hele dagen[:D]

Jeg hadde slep men hadde hempe på så gikk veldig greit [:D]

ja skal ha ganske langt slep. trodde det var mest vanlig jeg. Skal ha hempe til å holde det opp da.

Hadde slep, men de kunne festes opp med tre hemper, så da slapp jeg gå å dra på det selv..skikkelig praktisk[:D]

er et lite slep på den jeg vil gifte meg i..syntes det er veldig fint

Hadde litt slep på brudekjolen min. Vurderte faktisk at jeg skulle fjerne det, men gjorde det ikke da jeg synes det var litt fint. Ulempen med å ha det var at det var litt i veien, og det endte med at en del tråkket på det når jeg gikk.

Jeg skal ha slep på kjolen min, det er så fint! Men er det som blir ansett for vanlig langt [:)]

ORIGINAL: CandyMam

Hadde dere som er gift eller skal gifte dere slep på brudekjolen? Ser det er svært sjelden på brudekjoleEvt. synspunkter om slep/ikke slep på en brudekjole?

Nix, gidder ikke å ha på et plagg som bare står i veien...

Back
Topp