Ang blod i trusa...

Beybe

Betatt av forumet
Hvor mye blod må det vere for at dere hadde bekymret dere nok til å ringe jordmor?
Hvis ungen er aktiv å du ikke har hatt noe vondt annet enn å vere veldig sliten den dagen..

Jeg har forstått det slik at uansett hvor stor blødningen er skal det taes kontakt med lege/jordmor så lenge man er gravid.
Da får de bedømme alvorlighetsgraden på det...

Blør du?

Hadde jeg begynt å blø ville jeg ringt føden med en gang, med mindre det var rett etter sex som kan forkalre en veldig liten blødning [:)]

Ikke no sex eller noe i bildet, var 3-4 dråper på truseinnlegget bare, ingenting når jeg tørket meg så jeg håpet jeg kunne slappe av siden jeg har en liten en på 10 mnd her som sover [&:] hmmm

er du sikker på at det kom fra skjeden? Er sikkert ikke noe galt, men ville uansett ringt føden og forhørt meg for sikkerhetsskyld. 

Kan ikke si noe sikkert, men det så mest slik ut, nei jeg lurer på om jeg kansje skulle ringe å bare høre, kansje jeg får komme i morgen i stdet for i kveld [&:] 

ORIGINAL: Beybe

Kan ikke si noe sikkert, men det så mest slik ut, nei jeg lurer på om jeg kansje skulle ringe å bare høre, kansje jeg får komme i morgen i stdet for i kveld [&:] 

ja, gjør det! Ønsker deg masse lykke til...
Håper du oppdaterer oss.

Var akkurat det jeg fikk beskjed om av jordmor, å det kom ikke på noe så jeg skulle få slappe av å se ann til i morgen siden jeg ikke følte noe ubehag [:)] 

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

ta en q-tips opp i huttiheita og se om det kommer mer [:)]

Men vær forsiktig da![;)] Vet ikke om jeg ville tuklet så mye med q-tips oppi der, men..uansett hadde jeg nok kontaktet JM eller lege om jeg hadde blod i trusa så sent i sv.skapet.

Var akkurat det jeg fikk beskjed om av jordmor, å det kom ikke på noe så jeg skulle få slappe av å se ann til i morgen siden jeg ikke følte noe ubehag [:)] 

Så bra [:)][:)] Håper det ikke kommer noe mer!

ORIGINAL: Jellybelly

Men vær forsiktig da![;)] Vet ikke om jeg ville tuklet så mye med q-tips oppi der, men..uansett hadde jeg nok kontaktet JM eller lege om jeg hadde blod i trusa så sent i sv.skapet.

ikke heeeelt opp da [8D] bare rett innenfor, da merker man fort om det var akkurat der blodet kom fra og ikke fra utsiden[8D]

men, hun fikk samme beskjed av jm så[:)]

supert at det ikke var noe mer.. kan ha vært en rift fra utsiden også.. Man er jo ganske hoven de nede og blodkar sprekker lett..

Nei skulle bare stikke så vidt opp sa hu.
Hadde en ganske tøff fødsel for bare 10 mnd siden med revning grad 3 så kan være ett arr som er blitt irritert også, håper på det beste, har lagt meg på sofaen å her skal jeg slappe av nå for sikkerhets skyld [:)]

Bra det ordner seg da! Og da vet vi hva vi kan gjøre om det skulle skje med fler av oss[;)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Nå er vel de fleste (håper jeg!)vant med større ting enn q-tips oppi der uansett, så tror ikke det fører største faren med seg..[:D]

Bare pass på å slappe av skikkelig da, så går nok dette kjempefint![:)]

Hehehe, veldig godt poeng der, du![:D]JEg trekker herved tilbake det en smule overdrevet bekymrede utsagnet![;)][8D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Nå er vel de fleste (håper jeg!)vant med større ting enn q-tips oppi der uansett, så tror ikke det fører største faren med seg..[:D]

Bare pass på å slappe av skikkelig da, så går nok dette kjempefint![:)]

Hehe, den var go [:D]

Ja pass på kjære jenter, blodet kom "bare" av tunge løft, så dette blir spennende med en unge på 10 kg som ikke har begynt å gå selv enda [8D] men hun regnet med det kom til å gå bra heldigvis [:D][:D]

Hehe, den var go [:D]

Ja pass på kjære jenter, blodet kom "bare" av tunge løft, så dette blir spennende med en unge på 10 kg som ikke har begynt å gå selv enda [8D] men hun regnet med det kom til å gå bra heldigvis [:D][:D]

Hmm..det er ikke mulig å unngå tunge løft [:-] har en snuppe på 21-22 kg som jeg stadig må løfte, men det har gått bra så langt.

Får prøve å unngå så godt du kan å løfte da, det går nok bra[:)]

Back
Topp