Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~
ta en q-tips opp i huttiheita og se om det kommer mer [:)]
ORIGINAL: Jellybelly
Men vær forsiktig da![;)] Vet ikke om jeg ville tuklet så mye med q-tips oppi der, men..uansett hadde jeg nok kontaktet JM eller lege om jeg hadde blod i trusa så sent i sv.skapet.
ORIGINAL: Beybe
Var akkurat det jeg fikk beskjed om av jordmor, å det kom ikke på noe så jeg skulle få slappe av å se ann til i morgen siden jeg ikke følte noe ubehag [:)]
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
Men vær forsiktig da![;)] Vet ikke om jeg ville tuklet så mye med q-tips oppi der, men..uansett hadde jeg nok kontaktet JM eller lege om jeg hadde blod i trusa så sent i sv.skapet.
Nå er vel de fleste (håper jeg!)vant med større ting enn q-tips oppi der uansett, så tror ikke det fører største faren med seg..[:D]
Bare pass på å slappe av skikkelig da, så går nok dette kjempefint![:)]
JEg trekker herved tilbake det en smule overdrevet bekymrede utsagnet![;)][8D]ORIGINAL: Bouncing Buttplug
Nå er vel de fleste (håper jeg!)vant med større ting enn q-tips oppi der uansett, så tror ikke det fører største faren med seg..[:D]
Bare pass på å slappe av skikkelig da, så går nok dette kjempefint![:)]

ORIGINAL: Beybe
Hehe, den var go [:D]
Ja pass på kjære jenter, blodet kom "bare" av tunge løft, så dette blir spennende med en unge på 10 kg som ikke har begynt å gå selv enda [8D] men hun regnet med det kom til å gå bra heldigvis [:D][:D]