Ang bleieutslett

Prøverpåigjen2015

Glad i forumet
Gutten min er akkurat ett år, nå den siste tiden har han fått enorme bleieutslett, det ser nesten ut som elveblest. Har vært hos legen og de har sett på det og tatt prøver, men det er nesten to uker siden og det blir ikke bedre, vi skifter på han ofte og smører godt. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre. Vil ikke at gullet skal ha det vondt heller.

ORIGINAL: tuppsideisi

Gutten min er akkurat ett år, nå den siste tiden har han fått enorme bleieutslett, det ser nesten ut som elveblest. Har vært hos legen og de har sett på det og tatt prøver, men det er nesten to uker siden og det blir ikke bedre, vi skifter på han ofte og smører godt. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre. Vil ikke at gullet skal ha det vondt heller.

Hva smører du med?[:)]

Her bruker vi inotyol salve ved bleieutslett..

Stakkars lille! Er ikke noe særlig det der ..

Jeg og skulle til å foreslå inotyol salve. Vår lille på 13 mnd hadde omgangssyke nå og fikk åpne sår pga diare. Vi smurte med inotyol og ble fin etter 3-4 dager. Helt super salve!

Sign! Inotyol er toppers!
Husk å vask og luft tørke godt først. La han ligge å sprelle litt uten bleie for at huden skal få hvile litt ^^

Back
Topp