ang. bleieslutt

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
denne uken har jeg tatt av mini bleien hele  denne uken etter barnehagen, og han har sagt i fra hele tiden og gått på do, når kan han begynne å prøve å gå i barnehagen uten bleie??? er litt usikker.. men han har ikke bæsja på do ennå da bare tissa..

Sendte i barnehagen med en gang uten truse jeg. Har vell hatt 1 eller 2 uhell første uka... så null.. 

Det man se an fra unge til unge.. Vi har unger hos oss som er tørre hjemme og skal gå uten bleie i barnehagen.. Men de både bæsjer og tisser seg ut..

Vår tisset seg ut av og til, og hadde ikke bæsjet mer enn et par ganger på do før vi sendte han i bhg. uten bleie. :) Har han slutta, så har han slutta ;)

Bæsjet seg ut hver dag i bhg. i 5 dager :P jee.. :P Men nå er det kommet i orden ;) Bare send med masse skift, også sokker og sko da tisset gjerne renner nedover i sko og støvler :P

har man først tatt av bleia synes jeg det blir helt feil å ta den på igjen! synes heller ikke man skal måtte forvente at de MÅ si i fra selv hver gang før de slutter, bhg skal kunne følge på do ved gjevne mellomrom. og uhell må man også godta.

Back
Topp