Ang bleiekrigen (kapring av kunder)

gullgutt09

Forelsket i forumet
Målet med bleiekrigen er jo å kapre de "beste" kundene.. Tror dere at butikkene klarer det? Her jeg bor har vi spar, ICA og rema1000.. Jeg handler alltid på rema viss jeg skal handle en del. Skal jeg bare ha en melk ol , så er det det samme hvor jeg handler.. Men siden jeg bruker pampers, kjøper jeg ikke bleier på rema. De kjøper jeg på spar, eller hamstrer med meg fra Rimi de gangene jeg kjører forbi en. Men spar har jo ikke klart å kapre meg som kunde.. Kjøper jo bare bleier der. Skal jeg handle alt der blir det jo dyrere enn om jeg skulle handlet og kjøpt pampers på rema. Så jeg lurer på om de kaprer så mange nye kunder?? Har dere byttet matbutikk pga bleieprisene??

Nopedidope. Vi handler bleier på Kiwi og sånne småting når vi trenger noe der og da, eller kommer på at vi trenger noe når vi er hjemme. Når vi handler mye og masse, så handler vi på en annen butikk.

ORIGINAL: Rimpro

nei :P eneste jeg handler på kiwi er bleier :D

sign

Nei, har alltid handlet på kiwi jeg[8D]

her også[8D]

ellers handler jeg som regel på rema 1000.

Handler alltid på meny eller rema1000, kun kiwi vist jeg skal ha bleier å da hamstrer jeg, siden kiwi er langt vekk [8D]

Eg handler som regel alltid på Prix eg uansett [:)]
Så ingen har kapra meg pga bleiepriser[8D]

De aller nærmeste her er Kiwi, RIMI og Meny.
Meny har definitivt trukket det korteste strået når det kommer til bleieinnkjøp herfra, det handles på Kiwi.
Og siden Kiwi også har generelt billigere produkter enn Meny tar vi småhandlingen der.
Storinnkjøp gjør vi på Rema 1000, som regel.

Vi kjøper bleier og småting på Coop (bruker Pampers), og storhandelen tar vi på Rema. :)

Handler alltid på Rema 1000, og har alltid gjort det[;)]
Småtteri og "fanken-vi-er-tomme-for-melk"-handel blir ofte på Prix, som er nærbutikken..

Vi byttet fra Rema til Kiwi fordi Rema her tapte seg veldig over jul i fjor. Helt plutselig sluttet de bare å sjekke om det var ødelagte varer i frukt og grønsaksavdelingen, og det varte lenge. Ekkelt[:'(]
Så da begynte vi å  handle på Kiwi heller. Hadde muligens byttet uansett etter bleiekrigen kom, for jeg mangler evnen til å gå inn i en butikk og kun handle det jeg kom dit for[:-]

ORIGINAL: MammoC

Nei, har alltid handlet på kiwi jeg[8D]

Handler bare bleier på Kiwi (og en sjelden gang småting vi har glemt siden det er nærmeste butikk). Storhandelen tar vi på Rema1000.

Hvis vi skal ha bleier, tar vi hele ukehandlingen på Kiwi. Så de har tjent litt på oss i alle fall...

Samme her!

her er det som regel kiwi jeg handler på... akkurat kommet rema her da,så er jo der også...
så har ikke byttet butikk utifra bleiekrigen

Back
Topp