Ang bilstol - stramming

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvor mye strammer dere selene i bilstolen deres?

Er alltid så usikker på hvor stramt jeg skal stramme jeg...

Hvor mange fingre feks får dere i mellom?

Jeg syns stremmingen er vanskelig på alle setene vi har hatt. Men det kan være at jeg tror det skal strammes mer enn nødvendig. Jeg tenker at det maksimalt bør være plass til å lirke inn en pekefinger

Strammer dei ganske masse, får bare ett par fingre mellom[:)]

Jeg strammer til jeg får to fingre mellom selen og ungen. [:)]

Det sies det skal kun være to fingre i mellom. Og hvis det er det på sønnen min, så er vi heldige. Jeg er stramme- nazi... Når han begynte i det store bilsetet strammet jeg ofte så hardt at han gulpet stakkars. Lærte meg fort å modere litt. Haha[:D]

Strammer så langt det går uten at ungen protesterer, jeg. Får ca to fingre i mellom. Også skal de ikke ha på seg for mye klær i bilstolen. 

ORIGINAL: Sicily

Strammer så langt det går uten at ungen protesterer, jeg. Får ca to fingre i mellom. Også skal de ikke ha på seg for mye klær i bilstolen. 

Men de må jo ha på seg mye klær når det er - 22 grader og over i bilstolen?

Tror jeg må reise innom en babyshop forhandler.. når jeg strammer bilstolen.. med en reim under stolen.. så blir selene mye strammere på snuppas høyre skulder... lurer på hva det kan komme av.... føler at selene er like lange før jeg strammer.. men underveis når jeg strammer så kjenner jeg at den strammer mere på fridas høyre skulder.. hmmmmmmmmm

men underveis når jeg strammer så kjenner jeg at den strammer mere på fridas høyre skulder.. hmmmmmmmmm

Det kan jo være at hun sitter litt skjevt. Har det samme problemet, og det er den eneste logiske forklaringen jeg har kommet fram til.

ORIGINAL: Inmari

men underveis når jeg strammer så kjenner jeg at den strammer mere på fridas høyre skulder.. hmmmmmmmmm

Det kan jo være at hun sitter litt skjevt. Har det samme problemet, og det er den eneste logiske forklaringen jeg har kommet fram til.

Ja, har hatt det i tankene.. men uansett hvordan jeg retter på henne.. så blir det sånn... Og da blir det jo ganske mye slappere på venstre skulder.. som er nærmest meg..

quote:

ORIGINAL: Inmari

quote:

Ja, har hatt det i tankene.. men uansett hvordan jeg retter på henne.. så blir det sånn... Og da blir det jo ganske mye slappere på venstre skulder.. som er nærmest meg..

Da er det nok barna våre som er skjeve[8D] Skjønner frustrasjonen, det er akkurat sånn her også. Med begge barna og alle bilstolene...

Back
Topp