ang bilsete

mammen t daniel

Gift med forumet
jeg må snart bytte sete til småen min. spm mitt er da: jeg har arva et hts sete (bakovervendt sef) av tanten min. det ble brukt til yngstegutten hennes som er 5 nå. jeg vet at det har blitt behandla fint. spm mitt er da: kan jeg bruke det eller er det for gammelt?
og et spm til. jeg har akkurat blitt alenemor, så jeg er ikke akkurat rik, men skulle hatt et sete til. er det da å anbefale å kjøpe brukt? er i utg pkt sååå usikker på brukt sikkerhetsutstyr...

ikke lag krangletråd utav dette er dere greie, vil bare ha svar på spm mine[;)]

Har ikke peil.... men hjelper deg med å dytte[;)] Kanskje Heleneharefrøken er pålogget[:)] Hun kan helt sikkert hjelpe!

ORIGINAL: **mam**

Bilsete er rundt 5 år gammelt? Da er det nok for gammelt.
Men tanken var jo god da[:)]

Jeg kunne godt vurdert å kjøpt brukt bilsete, men da hadde jeg kun kjøpt av en venn/bekjent og vært 100% sikker på historien til bilstolen.
Men jeg ville undersøkt evnt kampanjer på butikker rundtomkring FØR jeg ville vurdert å kjøpe brukt[:)]

det er nok 4-5år gammelt ja... er det som har gjort at jeg har kvidd meg for å bruke det...

Det skal jo kunne brukes noen år av ditt barn og da vil jeg si at det er litt gammelt. Det har vært en del utvikling ila de siste fem årene.

Ville f.eks. sett meg om etter salg på Britax Two Way Elite, det er ofte å få til ca. 1500 kr på salg. Og muligens brukt besafe sete som en kriseløsning.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Det skal jo kunne brukes noen år av ditt barn og da vil jeg si at det er litt gammelt. Det har vært en del utvikling ila de siste fem årene.

Ville f.eks. sett meg om etter salg på Britax Two Way Elite, det er ofte å få til ca. 1500 kr på salg. Og muligens brukt besafe sete som en kriseløsning.

takk skal du ha! kan jeg bruke det en kort stund tror du? mens jeg leter etter et annet sete, føler ikke han sitter noe godt i det han har nå[&:] vokst 2,5cm på 2 uker...

Ja. Setet er ikke for gammelt enda :-) Det er definitivt mye tryggere enn å snu ham andre veien [;)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Ja. Setet er ikke for gammelt enda :-) Det er definitivt mye tryggere enn å snu ham andre veien [;)]

snu han andre veien er ikke aktuellt! da går jeg heller. hvor kjapt bør jeg bytte det ut? tenkte at hvis jeg kan ha det en stund kan jeg samle nok cash til å kjøpe et bedre sete... irriterer meg at jeg ikke vet akkurat hvor gammelt det er altså... må spørre tante om det i morgen 

Back
Topp