Ang Bilsete !

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg har dette sete på bilde, noen som har det?
om det er greit nok for ett lite barn å sitte i ettersom jeg har fått for tidlig ![:)]
om det anbefales eller ikke ?!

vi har det, og liker det! [:D]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Jeg hadde det og brukte det lenge! Men ville prøvd det for å se om han blir liggende i sete eller ikke. Det spørs jo mye på hellingen setene i bilen også [:)]

Men visst han ligger for mye, går det ann å bygge opp under han?
han er jo ganske lang, men er veldig usikker på vekt når han kommer ut ![;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

vi har det, og liker det! [:D]

Liker det jeg å, synes det virker veldig koselig å godt å sitte i.. hehe[:D]

ORIGINAL: ~Heijdii~

Jeg hadde det og brukte det lenge! Men ville prøvd det for å se om han blir liggende i sete eller ikke. Det spørs jo mye på hellingen setene i bilen også [:)]

det finnes en slags spedbarnsinnsats som ligger under rumpa og ryggen med støtte rundt hodet.. om det ikke følger med til stolen, så får man kjøpt sånne universalputer på uilike babyutstyrsbutikker..

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: ~Heijdii~

det finnes en slags spedbarnsinnsats som ligger under rumpa og ryggen med støtte rundt hodet.. om det ikke følger med til stolen, så får man kjøpt sånne universalputer på uilike babyutstyrsbutikker..

Jamen då skal eg se etter det ![:)]
tuusen takk ![;)]

Husk å ikke legge noe under selve setet for å bygge opp under(så sant det ikke finnes noe godkjent ekstrautstyr for dette setet så må man ikke gjøre det) det kan være farlig.

Denne stolen er kjempe fin for små babier. Når du drar selene lenger ned så vil puten under rompa flytte seg lenger ned og barnet ligg nesten flatt. 

Back
Topp