Ang bikini bilde i år:p

haha:p vel vel, kan diskuteres:p

Så lekker du var da!! [:D]
Og så bruuun!

wow! Flott du er!

Du ser kjempebra ut! [:D]

Pfft, du ser råbra ut!!

Milf.....

ORIGINAL: trudepude_

Pfft, du ser råbra ut!!

Milf.....

det var en skikkelig hot mama!!! [:D]

Hahahaaa!![:D]! Så ikke før nå :) så snille dere er da!![:)] si y a dere vil meeen, Bra det er bare 8 uker igjen nå altså! [8D]- har vært merkelig å være " tykk" på sommeren[:-] helt greit med tanke på hvor lette klær og sko man kan ha på, men å føle seg som en hvalross i bikini og hele tida dekke over den utpoppende magen når man har badet osv, har ikke vært like artig [8D]

det fins jo ingenting mer sexy enn en ordentlig gravid mage... er mange menn som syns det

Hehe takk[:)] men det synes ikke jeg[:-] [:)] jeg kan godt synes andre gravide er fine men jeg for min del er ikke noe glad i å være slik, men det er no bare sånn da at det må jeg gjennom for å få nydelige arvinger[8D]
-gleder meg masse til å få ut lillemor å få kroppen min tilbake og trene osv igjen[:D]

Jeg hadde vært fornøyd om jeg så sånn ut til og med som ikke-gravid, jeg da.. [&o][&o]

Du er kjempefin. [:)]

hoooot [:D]
Så sykt tææn du var :O

Jeg er ikke brun i forhold til det jeg bruker å være en sommer[8D] vi har ikke vært i syden og har hatt tilsammen 1 uke med sol i hele sommer i Trøndelag og det er faktisks sant.. helt tragisk egentlig ...[:'(]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Hadde kutta av meg begge armene for å se så flott ut i bikini altså [:)]

Det hadde vel funka litt mot sin hensikt? [8D]

TS: Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!

ORIGINAL: Roxanne

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Hadde kutta av meg begge armene for å se så flott ut i bikini altså [:)]

Det hadde vel funka litt mot sin hensikt? [8D]

TS: Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!

ORIGINAL: trudepude_

Pfft, du ser råbra ut!!

Milf.....