Ang. barsel...

Kneslepipp

Liker forumet
Aprilbarna`15
Jaaa, jeg vet det er litt tidlig å tenke på det nå, meen jeg skal nå føde på et annet sykehus enn det jeg har gjort tidligere. Har litt panikk da jeg er vandt med sykehushotell, men nå ser jeg at det er barselavdeling med flermannsrom og nå får jeg lettere PANIKK!
Kan noen fortelle meg litt om hvordan dette er ? er det fælt å dele rom med andre osv ?
*pust*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jaaa, jeg vet det er litt tidlig å tenke på det nå, meen jeg skal nå føde på et annet sykehus enn det jeg har gjort tidligere. Har litt panikk da jeg er vandt med sykehushotell, men nå ser jeg at det er barselavdeling med flermannsrom og nå får jeg lettere PANIKK!
Kan noen fortelle meg litt om hvordan dette er ? er det fælt å dele rom med andre osv ?
*pust*

Gruer meg til å dele rom med andre jeg også.. Hadde flaks sist som fikk familierom hele oppholdet, sykehuset har to slike rom. Skal føde på samme sykehus nå men denne gangen må sambo være hjemme med guttungen så da blir det vel flermannsrom da ;)

Ikke for å være slem, men jeg syns ikke noe om å dele rom sist.. Jeg delte med ei hyggelig jente, men det føltes rart å ikke kunne ha mannen der og i tillegg ta hensyn til den du deler rom når du selv akkurat har født og er full av hormoner. Ble nok litt spesiellt for meg sist da datteren vår ble nøye fulgt med på fordi de var usikre på om alt var bra med henne. Mye undersøkelser dag og natt og jeg skulle ønske vi hadde vært to om å være der da. Jeg søker meg til fødested med pasienthotell denne gangen selv om jeg ønsker å reise hjem tidlig.

Jeg delte rom med 1.mann... Kom første 2 nettene med en dame som ringte til hjemlandet sitt på nattestid, og snakket i mob heeeele natten.. Og på dagtid var HELE familien på besøk, inne på rommet, utenom visit tiden.. Trodde jeg sku klikke.. De 2 siste nettene var d en annen dame, og hun var mer som meg.. Gjorde ingenting av seg :P Men med nr 1 kom jeg på alenerom, og det var GULL... håper virkelig jeg får det denne gangen også!!

Håper jeg blir alene på rommet...

Men går d ann å søke seg til et annet fødested ?

Om alt er bra har jeg lyst å reise hjem så fort som mulig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Delte rom den ene natten sist. Vi var to stykker på et firemannsrom, det gikk overraskende greit!
Denne gangen vil jeg hjem med en gang.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, jeg har reist hjem innen 24 timer tidligere. men er jo ikke sikkert det er mulig denne gang, never know liksom...

Takker høyere makter for at her jeg er ifra er det koselige barselsrom for en og en kvinne, og god plass til mannen! :) er sjeldent fullt på vårt sykehus, så jeg savnet barsel noe innmarri etter at vi dro hjem med nr 1, blir vel og savne det denne gangen og :p

I Tromsø får vi bare 48.tima på sykehuset uansett, så skal man jo hjem. Å de e blitt kjempe streng på det at bare søsken av barnet, fødselsledsager og far til barnet får komme i visittia:) Å det syns æ e bra. Å når man har besøk, å e i form til det, så skal man bruke fellesrommet:)

I Tromsø får vi bare 48.tima på sykehuset uansett, så skal man jo hjem. Å de e blitt kjempe streng på det at bare søsken av barnet, fødselsledsager og far til barnet får komme i visittia:) Å det syns æ e bra. Å når man har besøk, å e i form til det, så skal man bruke fellesrommet:)

På mitt sykehus har de kun to familierom, jeg hadde KS sist så var heldig og fikk enerom, hvor mannen min var på sykehuset i hele 1 uke sammen med meg;) Jeg skal nok føde på samme sykehus igjen og hvis mannen min ikke får være der sammen med meg så kommer jeg til å freake ut... Og hvis det blir tomannsrom så vet jeg ikke. Syntes jeg hadde problemer nok med å sove sist pga alle de uvante lydene til gutten vår...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Er ikke pga besøk osv jeg vil ha et alenerom, er mer pga intimsoner, privatliv og litt småangst for sykehus...
På dette sykehuset er det også kun besteforeldre som får besøke, litt kjipt siden våre barn ikke har det..heh!
Satser på å komme hjem innen 24 timer :-D

Back
Topp