Ang. barnevogner.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hva gjør dere, tips og råd søkes.

Mormoren min er så søt og skal kjøpe barnevogn til meg. Jeg sikler jo på Emmaljunga Edge Duo, men jeg synes prisene for en sånn barnevogn er jo bare helt utrolige.
Mormor sa jeg kunne velge fritt, men jeg føler det er altfor mye å be om!

Vet noen hvorfor er den SÅ mye dyrere en mange andre?
Så den her på tilbud nå: http://www.rudo.no/nettbutikk/tilbud/vogner/triller/aktiv-duo-kombi-grønn

Er det en bra barnevogn? Føler den ser fin ut, men jeg har jo virkelig ikke peiling!

Alle tips og råd tas imot med takk :)

Jeg også sikler etter den! Men kjæresten syntes det er veldig mye penger for en vogn.. Også prøver jeg å se på andre, men det hjelper ikke... Vil ha den!

Jeg syns den var så dyr da jeg gikk gravid først i 2010. Så kjøpte en annen. Angret hele tiden , så endte opp med å kjøpe meg emmaljunga i 2011 ;) ikke angret en dag! :)

Den er vel dyr litt pga merket også. Men den er jo kjempe fin og da, i tillegg kan du bruke den til de blir 3år, og tror nok den kommer til å vare til flere barn også. Så sånn sett sparer jo du penger på det i stedet for å kjøpe ny vogn igjen til neste barn osv. Også går jo det an å kjøpe brukt og, finner sikkert noen som er ganske nye og ikke mye brukt.

vi gikk for en helt ny med tanke på at det er vårt første og vil jo ha noe nytt, også skal vi nok ha den leeenge:)

Jeg ville sagt til henne at vognen du ønsker er relativt dyr, og du kan betale litt selv på den.
Tror vogn er noe av det viktigste å kjøpe som du trives med..:)

kan jo kjøpe brukt, mange som gjør det. disse vognene er holdbare greier da :-)
vi kjøpte emmaljunga citycross til gutten vår og har ikke angret en dag på den vogna :-) samme vogna skal nå brukes tl neste og gutten bruker fremdeles sportsdelen som sovevogn i bhg, den ser omtrent ikke brukt og ut, men er mye brukt både til trilling, ut og inn av bil og soving i all slags vær og føre i nå 2,5 år :-)

Emmaljunga er en holdbar vogn, så også en vogn man kan selge videre når man vil bytte den ut/ er ferdig med den...
Her har man også muligheter til å kjøpe ekstradeler om man skulle trenge det, og det er jo også et pluss.

Jeg ville nok gjort som flere over her nevner, og tilbudt meg å legge i litt penger selv for å få en vogn man blir fornøyd med, uten å loppe snille mormor :)

Jeg ville valgt den du ønsker deg, ellers kommer du bare til å angre, tror jeg. Men vet ikke noe om akkurat den vognen, annet enn at merket er bra :) Men jeg ville sagt den var dyr og tilbydd å betale noe selv. Det gjorde vi med første, da skulle vi få vogn av svigers, fikk vel ca 5000 av dem, så spyttet vi inn resten selv :) Ellers ville jeg sett på brukte, mange som man knapt kan se er brukt, det er mye penger å spare på det :)

Ja, tror nok dere har rett alle mann. Man bør gå for den vognen man ønsker seg.
Venninna til mamma er på besøk ifra London, hu kjøpte Emmaljunga Edge Duo til datteren sin som bare ble brukt 6 mnd før hun ville ha noe annet, så mamma skal ta turen over til henne og hente den til meg.
Jeg fikk den gratis, så er STORfornøyd. :D

Venninna til mamma er på besøk ifra London, hu kjøpte Emmaljunga Edge Duo til datteren sin som bare ble brukt 6 mnd før hun ville ha noe annet, så mamma skal ta turen over til henne og hente den til meg.
Oj! Der var du utrolig heldig ja!!
Gratulerer med barnevogn :)

Mamma og pappa kjøpte vår vogn til 8000,-!! Himmel og hav for en pris altså! Men jeg ville sagt til mormor at vognene er så dyre blitt, at dere ønsker dere penger så legger dere til resten :)

Snill mormor du har :)

Ja, jeg har verdens herligste mormor, som får sitt første oldebarn. Hun vil gjerne kalles for oldies. Hehe :D

For ei flott dame da! "Oldies"! :-)
Nå vet jeg ikke hvor god råd din mormor har, men jeg syns det skal være opp til henne.
Hvis du er ærlig og sier hva du føler rundt det, blir det kanskje lettere?
Hvis hun har god råd, og vil bruke disse pengene på dere - la henne gjøre det.

Oi, så heldig!! :)

Snakk om å være heldig ja! :D
Da kan jo Oldies kjøpe stellebord eller noe istedenfor, det er jo mye rimeligere :)

Back
Topp