ang barnevogner....??

Adelheidi

Forelsket i forumet
dere med flere barn skal dere ha søskenvogn/tvillingvogn??? isåfall HVEM da???

snupp er 2 1/2 og liker fortsatt og sitte i vogn så jeg vurderer og kjøpe en, kjekt til henting i barnehagen, shopping, turer i sommer....

og er det best med hardbeg eller softbag til lillebror???

er det noen vogner/bagger dere vil anbefalle?????

her er storebror 2 og han er også veldig glad i vogna så vi har kjøpt ei tfk twinner twist med bag. har ikke brukt den veldig mye enda men er fornøyd så langt.

kommer litt an på hvor mye penger du vil bruke.

Alt fra 2000 til over 10000.

vi har en 4me vogn til 2000 og er super fornøyd. lett, liten når den er lagt sammen, kommer inn i vanlige dører.

storebror er 20 mnd så han går mye selv, men greit å ha et sted å slappe av litt. derfor brukte vi ikke så mye på vogn. har emmalunga til lillemor

ORIGINAL: lissiliz

vi har en 4me vogn til 2000 og er super fornøyd. lett, liten når den er lagt sammen, kommer inn i vanlige dører.

storebror er 20 mnd så han går mye selv, men greit å ha et sted å slappe av litt. derfor brukte vi ikke så mye på vogn. har emmalunga til lillemor

har ingen planer om å bruke mange tusen på vogn... den 4me vogna var fin da:) har du kjøpt din på nett???? så den var på nett til 2000.

ORIGINAL: arleen

her er storebror 2 og han er også veldig glad i vogna så vi har kjøpt ei tfk twinner twist med bag. har ikke brukt den veldig mye enda men er fornøyd så langt.

fin men for en PRIS!!!![&:]

ORIGINAL: Adelheidi

har ingen planer om å bruke mange tusen på vogn... den 4me vogna var fin da:) har du kjøpt din på nett????
så den var på nett til 2000
.

På hvilken nettside? Vurderer søskenvogn her og.. Storesøster er 2 år og tre mnd...

Kjøpt på babyshop! Er utrolig deilig å trille. Vi bruker mykbag fra carena. Ja til den prisen så er det nesten helt utrolig. Var oldemor som kjøpte den til oss og hun var så oversaket over prisen, så hun ville nesten kjøpe to. hehe.

Er fastpris de har i butikken. Har sett på den tfk men det er en helt annen prisklasse og vi kommer ikke til å bruke den hver dag da vi har vogn til lillemor utenom!!!

snupp er 2 1/2 og liker fortsatt og sitte i vogn så jeg vurderer og kjøpe en, kjekt til henting i barnehagen, shopping, turer i sommer....

Her er storebror 2 år denne mnd.... Og han er med på lange gå turer som er et par km lange... Blir han sliten setter jeg han under vogna på den rista......

Men har og titanium tvilling vogn...Måtte kjøpe bløt bag og ha inntil...ANgrer for at jeg ikke kjøpte sånn fast...

Akkurat denne har jeg http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/titanium-tvilling-sving.html

Driiiit god og trille...beste vogna jeg triller med...[;)]

Men ikke tatt den i bruk i år...Men brukte den kjempe masse til di to andre barna....Men gleder meg til og få vakset av den og begynt og bruke den igjen...

Kjøpt på babyshop! Er utrolig deilig å trille. Vi bruker mykbag fra carena. Ja til den prisen så er det nesten helt utrolig. Var oldemor som kjøpte den til oss og hun var så oversaket over prisen, så hun ville nesten kjøpe to. hehe.

Er fastpris de har i butikken. Har sett på den tfk men det er en helt annen prisklasse og vi kommer ikke til å bruke den hver dag da vi har vogn til lillemor utenom!!!

babyshop ja, ser de ikke har den på nett, men de selger den kansje bare i butikk????
kan man legge helt ned ryggen på 4me vogna??????

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Her er storebror 2 år denne mnd.... Og han er med på lange gå turer som er et par km lange... Blir han sliten setter jeg han under vogna på den rista......

Men har og titanium tvilling vogn...Måtte kjøpe bløt bag og ha inntil...ANgrer for at jeg ikke kjøpte sånn fast...

Akkurat denne har jeg http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/titanium-tvilling-sving.html

Driiiit god og trille...beste vogna jeg triller med...[;)]

Men ikke tatt den i bruk i år...Men brukte den kjempe masse til di to andre barna....Men gleder meg til og få vakset av den og begynt og bruke den igjen...

var ikke så ille pris på den heller nei:)

Den er ikke på nettsiden, Vet ikke hvorfor de ikke har det. Ja den kan legges helt ned.

Den titanium tvilling vogn er vel nesten helt lik som 4me, så på den også. Og jeg fant ikke ut hva som er forskjell utenom prisen.

Her er storebror 18 mnd.
Vi har phil and teds sport 3 (tror jeg den het)
Er veldig fornøyd da jeg går mye tur, tar buss og handler uten bil.
Så denne passet perfekt.
Den er smal og har mange løsninger.
Er adaptere til maxi cosi bilstolen vi har.
Kan brukes som enkelvogn også.
Utoolig lett å trille :D
Og slås enkelt sammen og tar liten plass i bilen.
Masse ekstrautstyr som du kan kjøpe i tillegg etter behov :D
Setet som er med kan festes forran eller bak.

Her er det nesten 3 år i mellom men vi har alt en tvillingvogn fra Carena med svinghjul forran. den er kjempegod! Carena double twist tror jeg den heter. Kjøpte hardbag til lillesøster slik at vi kan bruke denne på ferier og farting i sommer. Storesøster er ikke helt klar for å gå lange distanser enda og nå slipper jeg å stresse med trass også[;)]

Her er det 2 år og 8 mnd i mellom og vi har kjøpt oss en Phil & teds sport
da ligger vesla bare i dunposen eller i saueposen alt etter som
veldig praktisk mtp at den er smal som en singelvogn og dermed kommer jeg til overalt
men har likevel begge unga i en vogn

vi betalte i underkant av 3000 kr for helt ny inkl frakt
da fikk vi med transportbag, vogna, søskensete, regntrekk og mygg/UV trekk til den

Vi kjøpt bare søskenbrett t ingrid vi... [:)]
Ho e ikke sånn SINSYKT glad i å sitta i vogn, så ho pleie å gå sjøl.. [:)]
Viss vi ska på lengre tura, e somoftest sambo me, å da tek vi me tralla t ingrid [:D]

Eg har søskenvogn i og med at lille jenta bare er 1 1/2 år. Har basson easy twin med softbag, veldig fornøyd med vogna men ikkje så kjempe fornøyd mes softbaggen.. Angra litt på at eg ikkje kjøpte Carena double swing med hardbag... Den eg egentlig ville ha..

Back
Topp