ang barnevogn

Storm

Gift med forumet
det begynner å bli tid ( i alllefall for meg da[:D] )å tenke på vognkjøp.
sist gang hadde jeg ei simo kombivogn. å den var jeg fornøyd med.
denne gangen har jeg mer lyst på ei litt mere stilig vogn.. har sett på ei som heter traxx malin 4. så får man kjøpt duobag til den også.
denne har jeg da sett på nett. den er veldig stilig syns nå jeg da, men jeg ble litt skuffet da jeg fikk vite at bagen ikke er mer en 74cm lang da[&o]
så var jeg innom her på ei babyforretning å så på ei simo kombivogn. bagen er lengre på den da.
hvordan tenker dere med hensyn til vognkjøp?

Jeg har en simo kombi som jeg skal bruke igjen. Har den ute til salgs, men siden ingen vil kjøpe den så gidder jeg ikke kjøpe ny. Hadde tenkt på emmaljunga vogn, men denne er også mindre i baggen enn simo.
Er kjempe fornøyd med vogna jeg har så blir vel den tenker jeg.
Klem

jeg kjøpte en brukt simo kombi,men den ble ødelagt (min egen skyld da men...)så da kjøpte jeg en sportsvogn med softbag slik at jeg kan bruke den vogna på neste barn også fra fødselen av...gidder ikke bruke masse penger på ei ny vogn da når jeg har en fin vogn allerede som ikke er slitt...og de nye vognene(bagene) er ko så utrolig små så man får jo ikke brukt de lenge...tror jeg ville kjøpt simo ettersom den er større enn mange andre på merkedet.

Tror de bagene på de nye Emmajunga er 84cm eller noe. Banske bra ti å være hardbag i kombivogn( tror jeg. Hvertfall sånn som du kan ta ut bagen på). Har Brio vogn, veldig fornøyd! Har slutta å bruke bagen nå, bruker den bare hvis vi skal på langtur i bil så junior kan ligge å sove.

jeg har nettop kjøpt en simo kombivogn og er fornøyd me dn[:)]

Hei!!
Det er tidleg. Men vi diskutere kva vogn vi skal ha. Akkurat no har eg lyst på bag vogn, rekna med den er støre enn kombi vogn. Og når eg får baby i mai er no den begjynt å bli stor til vinteren. Og har lyst at den skal ligge godt å varmt da og. Men detta er bere tanker. Det forandrer seg sikkert når vi skal starte å sjå på vogner.

enig med deg tammis, mange som har simo vogner, å spesielt her oppe i nord.
er vel fordi mange tenker på det været og klimaet vi har. det er jo utrolige gode vogner da... men du møter jo dem over alt.
skal skjekke ut den Quinny Frestyle vogna jeg.. får du plass til voksipose i den da?

har sjekket ut vogna di jeg.. den var jo flott[:D]
men hva betalte du for den.. kunne ikke finne noen priser på nett.

er lurest med simo kombivognene.. de har de største bagene og naboen min sliter nå fordi hun kjøpte en brio kombi og den passer ikke lenger til hennes 9 måneder gammel baby.. har ikke passet siden han var ca 5 måneder tror jeg.
Så hvis man ikke har så mye penger å kase rundt seg så er det lurt og velge en simo kombivogn og man får jo mange fine der [:D]

Er det noe nettsted man kan se den?

du kan se den på www.simo.no
der er det flere vogntyper. bare trykk på quinny[:)]

lønner seg visst å handle utenlands da[8D]
de har åpnet en ny barnevognforretnig her så jeg skal ta meg en tur bort dit i dag for å se om de kanskje har quinny der.

Ok.. det bilsete, fulgte det med vognen? Har ei jeg kjenner som skulle selge en bilstol/sete m/ trille for 1500,- og den er bare et år. Kanskje det er noe lignende?

ORIGINAL: Tammis

Klart vogna skal være fin å se på. Viktig for meg å.
Men du vet at den vognen du har valgt veier over 20 kg og er hønntung å løfte ut og inn av bilen??

Den veier mellom 15 og 17 kg, alt ettersom hvilket understell du velger.

Oki. Den ene jeg så på veide 21 kg.. *grøss*

De har vel kanskje gjort endel med 2006-modellene, for til og med ikke tvillingvogna mi (som er emmaljunga) veier så mye[:D]

10 000,- for emmaljunga duo kombi tvillingvogn.....[&:]

Tammis: Hvordan ser det Graco setet ut? Som du nevnte på forrige side? Er det også quinny?

Tusen takk. Når kan man begynne å bruke dette? Er helt grønn på det området, så jeg spør heller... hehe

OK. Men vi har 30 min ca hjem fra sykehuset. Må vi ta noe pause underveis da? Eller går det bra? Masse spørsmål og tanker som svirrer rundt oppi her..[;)]

Back
Topp