ang barnerom

Morsomt, fikk akkurat tilbake en kollega som har vært i mammaperm, det første hun sa var: GJØR FERDIG BARNEROMMET! Du vil bare kunne nyte all tid med barnet og slippe å stresse med det rommet senere. ;)

Vi er straks i gang med maling, nye lister og montering av nye møbler på barnerommet :) lillegutt skal sove hos oss de første 6 mnd men er kjempe ivrig på ånha rommet ferdig innen vi går ut i ferie :) gleder meg til å innrede og plassere klær osv :) ekstra stas når det er første barnet vårt :)

Har ikke ekstra rom å ta av og stresser ikke med det, bor vi her når lillebror skal ut av rommet vårt får han være litt hos storesøster frem til vi flytter ;)

Vil få malt og fikset rommet i sommer da det er der stellebord og alle babyens ting vil være, men skal beholde sovesofaen som gjesteseng der inne i flere år framover. Vet ikke hvor lenge baby sover inne hos oss(samsoving i starten),blir nok en stund, men er jo deilig å være ferdig med det man kan når man fremdeles har tid.

Vår sønn er 14 mnd, og rommet hans er fremdeles ikke klart. :P
Vi har ikke behov for å flytte ham enda, og han sover godt med oss. :)

Jeg skjønner ikke hvorfor noen stresser med det, da babyen ikke kunne brydd seg mindre. :P
En baby har veldig få ting, og det er mye som ikke blir som man tror/planlegger når man skal ha barn, så her har vi stresset med minst mulig.
;)

Vi har et rom, men side mine for eldre bor i Oslo og mitt barn blir første barnebarn så blir det nok gjesterom der inne.
Vi jobber mer for å få skikkelig system på soverommet til kjæresten og meg sånn at vi har plass til babyen der... haha.
Sånn som det er nå er det ikke plass.
Barnerom tenker vi på til neste sommer tror jeg

Vi kommer nok til å beholde den vanlige senga på gjeste-/barnerommet en stund til siden sprinkelsenger kommer til å stå inne hos oss de første månedene. Men vil gjerne ha fått malt og installert stellebord og oppbevaring til den lille i løpet av sommeren. Tenker det er veldig greit å slippe å tenke på dette når nurket først er her:)

Vi blir også å ha 2 soverom så bror og søsken må dele rom etter hvert før vi igjen må flytte til noe større etter noen år. Har ikke flyttet enda (bor i knøttliten 2-roms) så vet praktisk talt ingenting om hvor eller hvordan det blir :P
Har dere mulighet for å flytte eller? Blir tredje barnet til dere? Det går jo greit å dele rom en stund til da, men når nestemann skal ut fra deres rom blir det kanskje trangt? :o

Jeg har hatt ungene på eget rom når de er 6 mnd gamle, de 6 mnd går veldig fort og må innrømme at hun på 17 mnd nå har et halvferdig form, så det er ikke så dumt å tenke på rommet.
Samme her :)

Back
Topp