Ang. barnepass.

Aola

Betatt av forumet
Hvor ofte mener dere at man må ha barnevakt på ungen/e for at det skal regnes som å "sette"vekk?

dytt. 

Litt usikker på spørsmålet ditt, men sender man ungen bort til en barnevakt så har man vel satt bort ungen..... eller??

Hvis man har barnevakt hver helg,så er det å "sette" vekk ungen mener jeg

hva innebærer å " sette ungen bort"[8|]

ORIGINAL: stardust

hva innebærer å " sette ungen bort"[8|]

Ja, er vel litt det jeg også lurer på..

ORIGINAL: Labambie

Dette blir jo bare mening og synsing... JEG mener, og dette er min personlige mening, at om man har ungen borte på overnatting 2 ganger pr måned er det å sette barnet bort. Snakker da selvsagt ikke om de som er alenemødre og slikt, men de som rett og slett MÅ ut å riste seg.. Trangen til å feste overgår det å kose seg hjemme.

Frida overnatter borte ca 2 ganger pr måned,noen ganger 2 hele helger i mnd.. Men jeg føler ikke at jeg "setter henne bort" forde!!
Hun sover like godt borte om hjemme,og besteforeldrene spør oss ofte om de kan få passe henne eller ta ho med på hytta.. Jeg synes det er godt med barnefri iblant! Trenger tid for meg selv og av og til tid alene med gubben,så vi er ikke ute og "rister" oss hver gang vi har barnevakt,noe som er ganske ofte:)

Men som du sier,dette blir jo bare forskjellige meninger,og dette er MIN mening:)
JEG mener at barnet har godt av å overnatte hos besteforeldrene sine alene,så det har hun gjort siden hun var 2 mndr gammel.

Jentungen min ligger borte to ganger i uka. Det er ikke fordi jeg oensker det, men fordi svigerfamilien "krever" det. Jeg gaar med paa det saa lenge de gjoer det for aa faa et naert og godt forhold til henne siden jeg planlegger aa flytte om ikke saa alt for lenge hjem til Norge og min egen familie. De gangene svigers har sagt at de gjoer det for aa avlaste meg, saa blir jeg forbanna. Jeg trenger ikke avlastning og de kveldene hun er borte er jeg og gubben hjemme og gjoer det vi alltid gjoer naar hun er hjemme. Jeg staar til og med opp til samme tid neste morgen og bare lengter etter henne. Jeg klarer ikke en gang aa dra paa butikken alene uten henne.

Back
Topp