ang barnehage

iQra

Gift med forumet
Vi har fått brev om barnehage oppstart i dag, og der ligger det ett skjema hvor vi skal fylle i om de får ta med Siena på badeturer, bilturer, bussturer..
også står det at om hun skal sove i barnehagen så må vi ha med vognen hennes..

og da er mitt spørsmål: er jeg fryktelig sær om jeg ikke vil de skal ta henne med på badetur og egentlig mener at hun er så liten at hun ikke har noe behov for å være andre steder enn i barnehagen ennå (hun skal jo bare være der to dager i uken og ikke fulle dager)
Og tror dere de ser litt rart på meg om jeg ber dem være forsiktig med vognen hennes og ikke la andre barn leke med den, jeg mener den koster jo litt penger om den skulle gå i stykker, også liker jeg at tingene våre ikke ser herjet ut om dere skjønner..

Phuu ble litt langt dette, men må bare høre med dere[:)]

Nå skal ikke jeg ha han i bhg enda, men tror ikke jeg hadde godkjent badeturer hvis han var så liten som Siena er nå. Ville ventet til neste år tror jeg! [8|][:)]
Ang vogn hadde jeg kanskje prøvd å få tak i en litt eldre "sove-vogn" til å ha i bhg, er jo kjekt å ha en vogn der du ikke er så redd for. Kan jo finne en brukt vogn på Finn til en billig penge som er god å sove i for jenta di i bhg.[:)][;)]

Fikk ikke bhge plass til mine i år! men har heller ikke villet latt dem tatt dem med på bade tur. helst ikke noen andre turer heller så lenge det ikke er laangt av gårde da, så hadde nok villa sett det ann! Og tror om de i bhg her krever en vogn til å sove i  i bhgen så har nok jeg også kjøpt en ''billig'' eventluelt brukt vogn!

ORIGINAL: ninni82

Nå skal ikke jeg ha han i bhg enda, men tror ikke jeg hadde godkjent badeturer hvis han var så liten som Siena er nå. Ville ventet til neste år tror jeg! [8|][:)]
Ang vogn hadde jeg kanskje prøvd å få tak i en litt eldre "sove-vogn" til å ha i bhg, er jo kjekt å ha en vogn der du ikke er så redd for. Kan jo finne en brukt vogn på Finn til en billig penge som er god å sove i for jenta di i bhg.[:)][;)]

hihi, vi har tre vogner, så jeg tror egentlig ikke sambo godkjenner kjøp av ennå en vogn. Tenkte å sende med graco trilla men vi gjerne ha den hel også[:)]
Med badeturer så har ikke jeg lyst ttil å gokjenne det neste år heller, for det er jo en 5-6 barn per voksen vil jeg tro, og det kan fort gå galt med sånne små som ikke kan svømme selv..

uff, jeg kkommer til å bli en sånn voksen som jeg ikke likte når jeg var barn[:(]

ORIGINAL: IsabellSinMamma

ORIGINAL: iQra82

ORIGINAL: ninni82

hihi, vi har tre vogner, så jeg tror egentlig ikke sambo godkjenner kjøp av ennå en vogn. Tenkte å sende med graco trilla men vi gjerne ha den hel også[:)]
Med badeturer så har ikke jeg lyst ttil å gokjenne det neste år heller, for det er jo en 5-6 barn per voksen vil jeg tro, og det kan fort gå galt med sånne små som ikke kan svømme selv..

uff, jeg kkommer til å bli en sånn voksen som jeg ikke likte når jeg var barn[:(]

Tror ikke de er 5-6 barn pr voksen når de bader når de er så små.... Det kan du jo evt. sjekke opp..... Men tror heller ikke jeg ville sendt henne med på badetur så liten....

tror nok de er det, fordi det var 30 barn under 3 år som hadde fått plass,og på den avd hun skal være er det tre voksene.
Men skal snakk litt med dem på tirsdag når vi skal dit.. Men uff, er litt redd for å være masete også[&:]

Ha ikke villa tillat badetura, høre jo om så mang ulykka i forbindelse m bh på badetur..[&:]
Hvis vi ska ha sovevogn i bh, så ska vi kjøp ei lettar å bedre sportsvogn heim å ha den vi har nu ståan i barnehagen.

er det ikke

3 barn under 3 år (2 år?) pr voksen

og

6 barn over 3 år (2 år?) pr voksen 

[8|][8|]

Back
Topp