Ang barnehage mann / dame

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Er du mer skeptisk på menn som jobber i barnehage enn kvinner???

Hvorfor?
Hvorfor ikke?

Jeg må ærlig innrømme at jeg er mer skeptiske til menn uten barn , enn en kvinne med det samme.
Vet ikke hvorfor, vil ikke være dømmene men det er sånn jeg føler det....[8|]

Ikke drep meg

Nei hvorfor det.

Ser ikke noe grunn til det egentlig

Nei det er jeg ikke...skal ikke si hva jeg syns om de som gjør det..

Jeg syntes menn i barnehage er flott! Finnes ikke skeptisk i det hele tatt.
Skulle ønske det var menn i ungenes barnehage, men der er det bare damer.... masse damer...

Har selv jobbet i barnehage med menn... og de gjorde så mye bra for miljøet i barnehagen[:D]
Ungene elsket de, de var kjempeflinke med ungene.... lekne, omsorgsfulle og ansvarsfulle.

Og en arbeidsplass med bare damer liker jeg ikke.... blir ofte mye intriger, sladring osv.  Med en gang det kom en mann på plassen forandret mye seg, og arbeidsmiljøet ble mye bedre.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei det er jeg ikke...skal ikke si hva jeg syns om de som gjør det..

sign

Jeg har generelt bare dårlige erfaringer med menn i barnehage, men det er klart at ikke alle er sånn. [:)]

Overhodet ikke! Menn i kvinnedominerte yrker er virkelig ingenting jeg har lyst til å dømme!
Kvinner vil jo opp og frem i de fleste yrker de også (tenker på lederstillinger, politi og brannvesen, osv), så hvorfor skal ikke menn få jobbe i både barnehager og på sykehus/sykehjem o.l?

JA til variasjon, og begge kjønn i alle stillinger!

Nei, det er jeg absolutt ikke. De i bhg jeg har sett er utrolig flinke med barna, jeg er kjempeglad for at der mannlige ansatte på jenta mi sin avdeling.

Back
Topp