Ang barn som banner

ORIGINAL: *Alexander*

ORIGINAL: *mumfie*

Jeg har 3 gutter, sjelden jeg hører de banner, men her en dag sier guttungen på 3 " Helvete mamma, no er jeg sint" Lurer på hvor han har det fra.... For det er et ord jeg aldri bruker...

Mest sansynlig plukket det opp et eller annet sted ;) Kan godt hende han har fått det ifra tv eller kanskje noen i familien? Noen han har lekt med kanskje? Virker som om barn har klisterhjerne på ting som virkelig ikke skal sies eller gjøres! :P

Jeg tror dedt kommer fra onklene hans ja, de er 16 og 17 og banner en del.. er jo kjempe stygt å høre på, syns ikke noe om å snakke med voksne som banner i annenhver setning.... lite vakkert :P

Jeg bare dævvver!!! Jeg klarer ikke holde meg alvorlig og stor-ler når det kommer noen velplasserte gloser... Men vi banner ikke selv da, hverken med eller uten barna tilstede...

Men hvis det går på personer - f.eks hadde de sakt klapp igjen til meg, hadde jeg ikke tolerert det. Heller ikke om gutta hadde sagt jævla fitte eller noe sånt! Da hadde det fått konsekvenser. Men om de mister noe og sier oi faen! da ler jeg så jeg griner...

Så slipper de iallefall å banne for å provosere meg... når de vet jeg bare ler av det[8D] 

Enig med HI - det ER komisk - selv om det ikke er bra[:D]

Sønnen min hadde ein periode der han sa "fitta", " satan" og " faen".
Det e ord han har hørt fra meg..

Men nå e det evigheter siden eg har hørt någe banneord fra han.
Og godt e det!

må fortelle om datra til veninna  mi:P
moren sa, fffaaaaaaa..... ogsok hun seg i det og stoppa der. da sier datra, nå skulle du si faen, mamma[:D][8D]

ORIGINAL: Sha

må fortelle om datra til veninna  mi:P
moren sa, fffaaaaaaa..... ogsok hun seg i det og stoppa der. da sier datra, nå skulle du si faen, mamma[:D][8D]

[:D]

ORIGINAL: *Alexander*

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan trekke på smilebåndet, hvis ikke man føler det er litt morsomt å se en unge banne. Og jeg reagerer definitivt ikke på den måten.
Når jeg ser og hører sånne ting om andres barn føler jeg at jeg fort dømmer foreldrene, og tenker automatisk at barnet har et litt drittungepreg.. Trekker definitivt ikke på smilebåndet til noe slikt..

Vel og merke lærer barn veldig fort av andre barn også da.. Som igjen kan lære av storesøsken eller eldre barn [8|]
Er ikke bare foreldrene "sin feil".

Husker en gang da jeg banka store tååa mi inn i bordet og sa faaaaaaaaaaen ganske høyt, hører fra rommet hennes "faan", blei så paff at jeg skal ærlig innrømme jeg flire litt, men sa etterpå at jeg hun ikke måtte si sånn, men da syns hun det var supermorro og gikk rundt og flirte og sa det gang på gang. Sa nei ett par ganger til, men skjønte fort at det ikke nytta og snakke til henne så ignorerte det og i løpet av kvelden var det glemt.
Så vis Maja sier sånt igjen kommer jeg ikke til irrettesette henne, bare ignorere det hun sier.

Back
Topp