Ang barbering av legger

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Ble litt inspirert av den ene tråden her :)

Bare lurer på om dere barberer legger på vinteren også??

Jeg gjør ikke det, og mannen mobber meg fordi jeg har hår på leggene.. Hehehe

Ha ha.. Jeg barberer leggene hver fredag... Uttrolig teit, men det har liksom bare blitt sånn.... "Får vente til fredda`n!" Med mindre det er noe da...

barebere de ja , men isje heile veien..hehe alt itte koss fin eg vil føla meg og dagshumøret :P

Jeg barberer dem bare en gang i blant på vinteren.
Syns det er et ork hele greia.
Brukte epilatoren til mamma da jeg var hjemme til jul, men det er jo rene terroren.
Men må innrømme at jeg ønsker meg en slik maskin like vel :p
Min samboer ler smått av de hårete leggene mine han også, men han sier ikke noe på det så det virker som det ikke gjør noe for ham at de er hårete.

Siden jeg har spilt aktivt håndball i MAAANGE år, har jeg pleid å barbere leggene når jeg har hatt tid, men da gadd jeg bare og ta i fra der sokken slutter til kneet[8D] Kjett å ha masse hår på leggene når man svetter under knebeskytterne:p Men nå så er jeg skikkelig lat på det.. tar jo så mye krefter og bøye seg over magen[8D]
Men jeg har jo helt hvite hår på leggene og da, så man ser det ikke så godt uansett.. Hehe.. Men når man endelig gidder og ta hårene, føler man seg sååå fresh og fiiin[:D][:D]

Jeg er i salong og får vokset legger og under armene gjennom hele året. Det er super digg! Det går da flere og flere uker mellom hver gang jeg må gå, og hårene som kommer ut er mye mykere enn de stubbene det ofte blir ved barbering.
Anbefales absolutt!!

Barberer ikke i det hele tatt... jeg vokser de istedet, varer lengre [;)] Har jo det hersens PCO syndromet som har denne økte hårveksen som en del av seg.. MØKK.... så barbering nytter ikke her i gården, blir bare verre.
Vinteren så blåser jeg i det.... mannen min tar meg som jeg er og klager ikke. Da hadde han vel ikke giftet seg vel [:D][8D]

Jeg epilerer (sånn nappemaskin) om sommeren.. I vinter har jeg tenkt tanken flere ganger, men gidder ikke.. Mannen min bryr seg ikke så lenge det er myke hår ( Han har jo hår på leggene selv [:D] )..

Hender at man barberer avogtil.. Gjorde før jul, så at det var barbert til jula, å nyttårsaften, da hadde jeg sånn tynnlongs på så.. Men sånn ellers bruker jeg ikke barbere så mye på vintern..[:D]

pleier vanligvis barebere hele året, men denne vinteren har vært sløv... har ikkje orket å bøye meg pga bekkenet, men no tror eg at eg skal gjøre det i kveld:)

var på bading på lørdag og da eg kom inn til bassenget (masse folk) kom eg på at eg hadde glemt å barbere leggene.. SHIT... hoppet fort i bassenget då ja...

tror ikkje mannen min engang har merket at eg ikkje har barbert leggene.. hehe

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja gjør det hele året[:)]

Jeg og! Hater hår på alle andre steder en på hodet [:D]

Selvsagt barberer jeg leggene (og alt annet ogsaa![;)] Kan da ikke som kvinne fly rundt med haar paa leggene, det er ikke mye snasent synes jeg. Tror nok ikke mannen min hadde brydd seg veldig skulle jeg latt det gro...Men jeg synes blanke barberte legger er fint. Er i grunn lite begeistret for kroppshaar generelt jeg

Klart jeg barberer hele året... Hvorfor i alle dager skal man gå rundt som en mann??  Nei det er nok bare å bøye seg ned(så lenge vi kan) og freshe oss opp for oss selv og samboerne. he he.

Back
Topp