Ang. babyshower (vil ha tips)

Turjenta86

Elsker forumet
Dere som har arragert heller blitt overraska med babyshower,
hvilke konkurranser hadde dere, hvilke premier?

Og ikke minst hvordan lager man bleiekake?
[:D]

Mange tips til bleiekake på youtube.
Og det er ikke vanskelig.
Vet også at det er mange som lager kurv med mye fint oppi.

Hadde ingen leker...
Men en lek er å ha smelte sjokolade i bleier, og så må den kommende mamma'en tippe hvilken sjokolade det er...[:D][&:]

Vi pratet bare mye om det som hun hadde i vente, hun fikk prate fritt om alt hun følte for osv....
Hadde pizza og mye digg[:)]

jeg hadde selv med alle girlsene mine[:D]

hadde 3 konkurranser:
1. tegnet en stor baby og maaange smokker så skulle folk i blinde feste smokken i munnen på babyen.
2. gjetter hvor mange cm jeg var rundt magen.
3. gjette når babyen kom og hvor mye han veide. hadde laget en fin plakat hvor jeg skrev ned alle navn med dato og vekt(denne konken fikk ingen vinner før babyen var født så etter fødselen sendte jeg ut sms til alle om hvem  vinnerne var og sendte de en gave[:)]

den beste gaven jeg fikk var gaven som en venninne av meg hadde snekret sammen. hun kjøpte inn alt jeg trengte! (alt fra gulpe kluter, baby olje og mye mer)

Takk for svarene deres! Sjekket ut youtube og fant "oppskrift" der.

Flere som har tips til konkurranser? Premier osv?

Vi hadde ingen konkurranser på mitt babyshower, men søster'n hadde kjøpt inn enkle bomullsbodyer i freshe farger (og ulike størrelser) og tekstilfarge.
Så fikk alle dekorere bodyene til Jr. - vi hadde glittertuber, tusjer, stempelformer (med drager og spøkelser, veldig "meg" [:D]) og pensler, og det ble kjempekult! [:)]
Andre ting man kan dekorere er enkle sprinkelbeskyttere til babysengen - tenk så kult med en kavalkade av tegneseriefigurer og kosedyr som marsjerer langs kanten, da! [:)] (Da kan det lønne seg å ha noen maler/blader å tegne etter).

Back
Topp