Ang. Babyklær. Hvilket merke er deres favoritt?

Sammy2015

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg bare elsker tøyet fra Newbie. Wheat er også er favoritt. Det er litt dyrt, men buksene og kjolene er laget slik at barnet kan vokse i dem.

Hvilket merke er deres favoritt? Jeg elsker å surfe på nettet for å se på babytøy. Vi kommer ikke til å kjøpe så mye, men den lille må jo få noe nytt ( også blir det mye arvet).

Syns newbie har så masse fint:-) gleder meg til å begynne å handle.. Dette er vår første :-) har allerede fått noe brukt, men noe nytt blir det uansett :-)

Ser forresten at det er 3 for 2 på alt barnetøy på kappahl nå. Men jeg vet ikke kjønnet til barnet enda, og da synes jeg at det er litt vanskelig å handle. Finner lite kjønnsnøytralt tøy.

Helt klart Newbie! Så mykt og nydelige plagg! Har mye fra det merket fra storebror, men det blir nok noen nye plagg denne gangen også ja! Og jeg vet jo enda ikke om det er en gutt eller jente inni magen denne gangen ;)

Jeg gleder meg til å kunne kjøpe newbie klær :D Når snuppa var liten hadde de ikke de klæra :) å når de først kom lå snuppa en stl over :P Men jeg brukte masse nameit klær til snuppa, elsket gulpeklutene de har på nameit.

Jeg liker polarnogpyret, spesielt yttertøy. Ulltøy på vinteren - ikke no spesielt merke. Synes HM er ok. :-)

Jeg syns lindex har mye fint, og name it :) de er litt smalere i modellen, noe som passet bra til min lange smale jente :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Jeg liker polarnogpyret, spesielt yttertøy. Ulltøy på vinteren - ikke no spesielt merke. Synes HM er ok. :)
Helt enig i at pop har utrolig bra yttertøy. Har kjøpt endel til ungene.

Har aldri hørt om det merket før. Men dressene så veldig fine ut. Genialt med tøy som barna kan vokse i.

Veldig lokalt.. produseres i nærheten her :-)

Ja de er fantastiske.. sier jo litt når barneklærne har et spenn på 1-2 år mellom størrelsene.. hehe..

Jeg syns lindex har mye fint, og name it :) de er litt smalere i modellen, noe som passet bra til min lange smale jente :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
Name it har mye fint. Men jeg Liker det best når babyen er noen måneder gamle. Bodyene er ofte litt trange rundt halsen. Synes de er litt vanskelige å få på en liten baby.

Jeg gleder meg til å kunne kjøpe newbie klær :D Når snuppa var liten hadde de ikke de klæra :) å når de først kom lå snuppa en stl over :p Men jeg brukte masse nameit klær til snuppa, elsket gulpeklutene de har på nameit.
Jeg har heller aldri fått kjøpt newbie tøy. Gleder meg

Liker faktisk hm ganske godt ☺ men name it har noen fantastiske sparkebukser. Også bruker jeg mye safa og Janus ull ☺

Newbie, memini,wheat, absorba, mamas&papas, miniature, lilleba, lillelam, nøstebarn osv.. kommer ikke på alle i farten! :) er såå mye fint! :)

Newbie har mye fint! Elsker ulla fra Lille Lam, pysjene fra Lilleba og yttertøyet fra Polarn o Pyret, men synes det er for dyrt til full pris så kjøper alltid på salg :-) Ellers går det mye i Lindex og HM til hverdagsklær. Og så er jeg svak for jakkene fra Mini A Ture, men kjøper også dem brukt eller på salg.

Back
Topp