Smører dere barna hver dag?
Jeg gjør ikke det og ser at hun er blitt tørr i huden, så jeg bare lurer
Jeg gjør ikke det og ser at hun er blitt tørr i huden, så jeg bare lurer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: juligutt
Jeg bruker olje pga en del eksem her i familien...
Kjøper ulike badeoljer på apoteket.
Bader de ofte uten såpe, såpe kanskje en eller to ganger i uken..
Bader han stortsett hverdag, pga å få han ro om kvelden og han sovner fortere da vi slet med å legge han tidligere.. han legger seg fint nå, men synes det er koslig med baderutiner med han om kvelden!
ORIGINAL: juligutt
Unnskyld det tok sin tiiiiiiiiiiid, men er DRITSUR her..
Slangen på vaskemaskinen hoppet av sluket og vann overalt på badet..
Jeg som nettopp har vasket der og det er lodotter overalt nå etter vask med ulltøy..
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
og masse håndkler var på golvet etter sortering av skittentøy og det renner vann av dem og skulle ikke vaske dem før et par dager da kleshylla er full av våte vaskede klær fra i dag morges..
og jeg har ikke tørketrommel..
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
tilbake til poenget..
baby seba med, hudpleierolje bruker jeg nå..
men jeg varierer...
se på apoteket, helsekost...
ORIGINAL: LilleBollenMin
Elida hadde en periode da hun var veldig tørr på knærne. Da fikk jeg tips om å prøve LocoBase, sånn super feit krem. Den funka kjempebra, og hun har ikke vært tørr siden.
Men det vakke det du spurte om, så, nei - smører ikke med mindre hun er litt tørr.
Eller, smører av og til i kinnene da [:)]