Ang baby lotion

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Smører dere barna hver dag?
Jeg gjør ikke det og ser at hun er blitt tørr i huden, så jeg bare lurer

nei, smører bare der han er tørr, han har eksem så det blir litt smøring hver dag..
og bruker olje i vannet da[:)]

Jeg har også alltid olje i vannet... hmmm

Hvor ofte bader dere dem da?

Jeg vet ikke... Men ser liksom bare tørr hud på beina, og bittelitt på armene. Samt hun har noen tørre flekker på ryggen akkurat i bleie linningen

ORIGINAL: juligutt

Jeg bruker olje pga en del eksem her i familien...
Kjøper ulike badeoljer på apoteket.
Bader de ofte uten såpe, såpe kanskje en eller to ganger i uken..
Bader han stortsett hverdag, pga å få han ro om kvelden og han sovner fortere da vi slet med å legge han tidligere.. han legger seg fint nå, men synes det er koslig med baderutiner med han om kvelden!

Hvilke produkter bruker du?

brukte seba med før, nå prøver jeg natusan.
 jeg bader henne i badekaret jeg da

ORIGINAL: juligutt

Unnskyld det tok sin tiiiiiiiiiiid, men er DRITSUR her..
Slangen på vaskemaskinen hoppet av sluket og vann overalt på badet..
Jeg som nettopp har vasket der og det er lodotter overalt nå etter vask med ulltøy..
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
og  masse håndkler var på golvet etter sortering av skittentøy og det renner vann av dem og skulle ikke vaske dem før et par dager da kleshylla er full av våte vaskede klær fra i dag morges..
og jeg har ikke tørketrommel..
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

tilbake til poenget..

baby seba med, hudpleierolje bruker jeg nå..
men jeg varierer...
se på apoteket, helsekost...

skjønner godt du er irritert ja....hadde jeg også blitt[:@]

Smører ikke med noe.Og bruke ikke olje i badevannet .

Eneste e at kinnene e litt tørr noen ganger..

Jeg smører svært sjeldent.

Bruker olje i badevannet.

ORIGINAL: LilleBollenMin

Elida hadde en periode da hun var veldig tørr på knærne. Da fikk jeg tips om å prøve LocoBase, sånn super feit krem. Den funka kjempebra, og hun har ikke vært tørr siden.

Men det vakke det du spurte om, så, nei - smører ikke med mindre hun er litt tørr.
Eller, smører av og til i kinnene da [:)]

Locobase, har vært borti den, men ikke tenkt at jeg kan bruke den på henne... hmmm kanskje prøve den.. Takk for tipset

Smører han etter at han har badet, bruker olje i vannet også. Ellers så smører jeg på eksemflekker ved behov.

Bruker olje i badevannet og smører 3-5 ganger for dagen for snuppa har fått atopisk eksem så da oversmører jeg en periode...

Back
Topp