x1xMinimaja
Forelsket i forumet
Noen som har anskaffet seg bæremeis her? Hvilket merke anbefales?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ammetåka
Vi har Bergans junior sport.. kjempe behagelig[:)]
ORIGINAL: nitalita
Har innmari lyst på..men blir litt skrmt av prisene vi har sett[:D] Hva måtte dere betale??
ORIGINAL: ninni82
Ønsker meg også en bæremeis, men det er dyrt ja! Vil gjerne ha en Bergans, men må ha den dyreste av dem isåfall fordi den meisen som er beregnet til en bærer på over 190 cm (pappan) er dyrest[&o] Har fått låne en som vi skal bruke på neste hyttetur hvertfall[:)]
ORIGINAL: Annabella
vi fant en i DK da vi var der på ferie - ga hele 350,- for den[:D] den er veldig god på VÅRES rygger, og overraskende billig... kjøpte den på BabySam
ORIGINAL: anne22
ORIGINAL: MinimajaBergans er best i test. Å for de som ikke veit det er det en regel for hvor lenge de kan sitte i den!!
Noen som har anskaffet seg bæremeis her? Hvilket merke anbefales?
ORIGINAL: ninni82
ORIGINAL: Annabella
vi fant en i DK da vi var der på ferie - ga hele 350,- for den[:D] den er veldig god på VÅRES rygger, og overraskende billig... kjøpte den på BabySam
Oi det var billig[:D] Så deilig da!
ORIGINAL: anne22
ORIGINAL: MinimajaBergans er best i test. Å for de som ikke veit det er det en regel for hvor lenge de kan sitte i den!!
Noen som har anskaffet seg bæremeis her? Hvilket merke anbefales?