Ang. bæremeis

Vi har Bergans junior sport.. kjempe behagelig[:)]
 
ORIGINAL: Ammetåka

Vi har Bergans junior sport.. kjempe behagelig[:)]

 
Er det stigbøyle på den ?
 
Har innmari lyst på..men blir litt skrmt av prisene vi har sett[:D] Hva måtte dere betale??
 
ORIGINAL: nitalita

Har innmari lyst på..men blir litt skrmt av prisene vi har sett[:D] Hva måtte dere betale??

Enig! Det er helt syke priser. Hvis man skal ha en bra til Bergans eller Norrøna må man ut med to høvdinger.
 
Ønsker meg også en bæremeis, men det er dyrt ja! Vil gjerne ha en Bergans, men må ha den dyreste av dem isåfall fordi den meisen som er beregnet til en bærer på over 190 cm (pappan) er dyrest[&o] Har fått låne en som vi skal bruke på neste hyttetur hvertfall[:)]
 
ORIGINAL: ninni82

Ønsker meg også en bæremeis, men det er dyrt ja! Vil gjerne ha en Bergans, men må ha den dyreste av dem isåfall fordi den meisen som er beregnet til en bærer på over 190 cm (pappan) er dyrest[&o] Har fått låne en som vi skal bruke på neste hyttetur hvertfall[:)]

 
Har vært ute å prøvs litt forkjellig, og den dyreste til Bergans er supervond å ha på seg....men så er ikke jeg 190cm heller[:)] Norrøna sin falt i smak. Den er enkel, lett og veldig god å ha på.....men....svindyr!
 
vi fant en i DK da vi var der på ferie - ga hele 350,- for den[:D] den er veldig god på VÅRES rygger, og overraskende billig... kjøpte den på BabySam
 
ORIGINAL: Annabella

vi fant en i DK da vi var der på ferie - ga hele 350,- for den[:D] den er veldig god på VÅRES rygger, og overraskende billig... kjøpte den på BabySam

 
Oi det var billig[:D] Så deilig da!
 
ORIGINAL: anne22

ORIGINAL: Minimaja

Noen som har anskaffet seg bæremeis her? Hvilket merke anbefales?
Bergans er best i test. Å for de som ikke veit det er det en regel for hvor lenge de kan sitte i den!!

 
Det vet jeg[:D] Like lenge som barnet kan sitte selv uten støtte[;)]
 
ORIGINAL: ninni82

ORIGINAL: Annabella

vi fant en i DK da vi var der på ferie - ga hele 350,- for den[:D] den er veldig god på VÅRES rygger, og overraskende billig... kjøpte den på BabySam


Oi det var billig[:D] Så deilig da!

 
ja, vannvittig billig, hadde regna med nærmere 2000[&:][:D]
 
ORIGINAL: anne22

ORIGINAL: Minimaja

Noen som har anskaffet seg bæremeis her? Hvilket merke anbefales?
Bergans er best i test. Å for de som ikke veit det er det en regel for hvor lenge de kan sitte i den!!

 
Har du link til testen? Lett litt, men finner ikke....[:)]
 
Back
Topp