ang angsten min...

Bebibooms

Gift med forumet
jeg sliter jo sååå inst i hampen med fødselen.... har vert på samtale med Maria gruppen, som er en hjelpe gruppe på sykehuset.... men d hjalp null... så i dag raknet d helt for meg hos jordmoren, begynte å storgrine... ble såå flau... sitte der å stortute som eit lite barn... så, jeg sa jeg tror ikke jeg klarer føde, har dødsangst i forhold til fødselen (vet d høres tullete ut,men i går når jeg leverte Marcus i bhg begynte jeg nesten å grine for jeg trodde d kunne vere siste gang jeg så han)... så jeg vil ha en vurdering for keisersnitt.... jordmoren min så jo hvor ille dette er blitt, så hun ringte med en gang til sykehuset, så jeg får komme over for vurdering... venter på tlf fra dem...

føler meg teit å barnslig... sååå redd... men... uff.... takk for at du leste....

kryss fingrene for meg da... [:)]

Krysser fingre og tær! SKjønner det må være tungt å slite med sånn fødselsangst... [&o]

Håper ting ordner seg for deg og blir som du ønsker!

Krysse alt for deg snuppa!!! [:)] Skjønner når du er så redd så hjelper det vel lite med hva andre sier og forteller......

uff, det hørtes ikke noe hyggelig ut[&o]

krysser fingre og tær for at du får ks[:)]

Uff da. Ante ikke det var så gale... [&o]
Håper de tar deg seriøst på sykehuset også da...

ORIGINAL: *MissMe*

håper eg og... for eg blir jo heilt vrak av detta.... [:(] føler meg helt ødelagt inni meg... og blir mer å mer redd...
håper bare de på sykehuset hører... ellers så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre....
sover ikke lenger... bare tenker å gneger... de sier at man blir sååå lei på slutten at man blir følelsesmessig forberedt, men dette blir bare verre og verre for min del... [&o][:(]

Skal krysse alt jeg har....
Ikke morro å være nervøs. Håper sykehuset hører på hva du sier, og finner ut at planlagt keisersnitt er bedre.

ORIGINAL: ..christine..

Skal krysse alt jeg har....
Ikke morro å være nervøs. Håper sykehuset hører på hva du sier, og finner ut at planlagt keisersnitt er bedre.

sign!!

[:(] huff... ikke noe gøy!

Håper de tar deg seriøst og du får d slik du kjenner er best[;)]

jeg er redd at det skal bli slik til meg også når den tid kommer... [&o]

Uffda. Kan ikke være noe godt å ha det slikt. Greier du å sette ord på hva du egentlig er redd for? Det er jo ting med ks som også er grunn til å få angst av [8|] Men håper de tar deg på alvor på sykehuset og at dere kommer frem til den løsningen som er best for deg. Jeg er jo litt stikk motsatt. Skulle før født to ganger i året enn å gå gravid tredjehvert år. Kan føde for deg jeg[:D] Masse lykke til på vurderingstimen. Krysser fingrene for at de hører på deg[:)]

ORIGINAL: Ho Mor

Uffda. Kan ikke være noe godt å ha det slikt. Greier du å sette ord på hva du egentlig er redd for? Det er jo ting med ks som også er grunn til å få angst av [8|] Men håper de tar deg på alvor på sykehuset og at dere kommer frem til den løsningen som er best for deg. Jeg er jo litt stikk motsatt. Skulle før født to ganger i året enn å gå gravid tredjehvert år. Kan føde for deg jeg[:D] Masse lykke til på vurderingstimen. Krysser fingrene for at de hører på deg[:)]

men visst du hadde følt d jeg føler ang vaginal fødsel, så hadde nok ikke ks vert så skremmende....

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: *MissMe*

håper eg og... for eg blir jo heilt vrak av detta.... [:(] føler meg helt ødelagt inni meg... og blir mer å mer redd...
håper bare de på sykehuset hører... ellers så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre....
sover ikke lenger... bare tenker å gneger... de sier at man blir sååå lei på slutten at man blir følelsesmessig forberedt, men dette blir bare verre og verre for min del... [&o][:(]

Stakkars deg snuppa!!! Jeg skal ihvertfall krysse fingra. Veit litt hvordan du føler det, jeg har samme følelsene for KS...[&:] Søstra mi hadde det og hun gikk igjennom mye både før og etterpå...

Uff...får helt vondt av deg. Du må jo få keisersnitt.

ORIGINAL: mymmeline

Krysser fingre og tær! SKjønner det må være tungt å slite med sånn fødselsangst... [&o]

Håper ting ordner seg for deg og blir som du ønsker!

ORIGINAL: schnuppaluppa

ja, jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre visst jeg får nei... asså, jeg vet han må ut, men, jeg er helt utslitt nå av å tenke og fundere... sover ikke lenger.... og skal lade opp til en fødsel slik som dette.... må jo bare gå galt...
jeg tror jeg kommer til å bløøøølgrine visst de sier nei.... mer enn jeg er livredd grining... huff, nei har ikke ord...[&o]

Håper du får svaret du ønsker!!

Men hvorfor har du den angsten? om jeg får lov å spørre dvs [:)]

Jeg har samme følelsen, bare jeg er livredd for KS[&:] Men nå var mitt akutt da, så det var jo litt drama rundt det hele.
Håper inderlig du får det slik du vil - tror nok planlagt KS kan være en fin opplevelse[:)]

ORIGINAL: Ho Mor

Er nok mer redd for KS enn vaginal fødsel jeg også, men skjønner i alle fall at angst utvilsomt ikke er godt å plages med! [:)] Håper det ordner seg til det beste... [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: schnuppaluppa

ja, jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre visst jeg får nei... asså, jeg vet han må ut, men, jeg er helt utslitt nå av å tenke og fundere... sover ikke lenger.... og skal lade opp til en fødsel slik som dette.... må jo bare gå galt...
jeg tror jeg kommer til å bløøøølgrine visst de sier nei.... mer enn jeg er livredd grining... huff, nei har ikke ord...[&o]

Hadde jeg evrt deg så hadde jeg skrevet et brev som du tok med deg på samtalen på sykehuset. Der ALT står.
For min erfaring er at man glemmer litt mens mann prater. Så det ville jeg vertfall gjort.[:)]

Jeg mente ikke at angsten din ikke er reell. Håper virkelig du får ks[:)]

Back
Topp