Ang angst

Maanestråle

Gift med forumet
Hei jenter, legger en tråd her også for jeg trenger litt råd... Har begynt å få angstanfall igjen... hadde det sist svangerskap også så det er jo ikke ukjent. Jeg hyperventilerer og blir svimmel, matlysten er ikke stor... Vet jo at det går over, men det er vanskelig å takle når anfallene kommer, er det noen som har erfaring eller gode råd på hva jeg bør gjøre? Er jo lite legen kan gjøre...

vanskelig det der..sliti mye med det i perioder selv.. eneste som hjalp litt for min del var å legge meg i senga å få være i fred til jeg følte meg bedre....eller medisiner,men det er vel uaktuellt siden du er gravid(?)..det er jo ikke farlig, og går over, men det er jo liten trøst da,vet det..sender deg en klem

Jeg vet ikke helt hvor alternativ du er? Jeg led av sterk angst i svangerskapet, og det i sammen med at jeg var kvalm, gjorde at jeg gikk ned mange kilo, og bare var redd. Jeg googlet og leita, helt til jeg fant en healer som jeg syntes så ut som ei jeg kunne tørre å gå til. Jeg reiste til henne, tre ganger, og jeg ble kvitt veldig mye av angsten. Det lettet for meg. 

Hvordan føles deres Angst anfall..
Jeg ble temlig dårlig under ferieoppholdet i Algeri i fjor og ble kjørt til sykehus..Var så sikker på at det var slutten for meg, halsen kjentes stivt og hode kjentes tungt.klarte ikke å gå stødig og følte meg svimmel og som om jeg ble kvelt innvendig!!

Det var en ekkel følelse, men det ga seg med det samme vi var hos legen..
Han sa at det var psykisk, har ikke kjed mer og håper det ikke kjer flere ganger heller.

Det var varmt i Algeri det året, masse mennesker i en og samme leilighet..

Jeg var kanskje sliten derfor kom utbruddet?? fikk ikke noe bra svar av legen der nede, han sa det bare var psykisk, men jeg føler meg bra psykisk...

Hanane skrev:
Hvordan føles deres Angst anfall..
Jeg ble temlig dårlig under ferieoppholdet i Algeri i fjor og ble kjørt til sykehus..Var så sikker på at det var slutten for meg, halsen kjentes stivt og hode kjentes tungt.klarte ikke å gå stødig og følte meg svimmel og som om jeg ble kvelt innvendig!!

Det var en ekkel følelse, men det ga seg med det samme vi var hos legen..
Han sa at det var psykisk, har ikke kjed mer og håper det ikke kjer flere ganger heller.

Det var varmt i Algeri det året, masse mennesker i en og samme leilighet..

Jeg var kanskje sliten derfor kom utbruddet?? fikk ikke noe bra svar av legen der nede, han sa det bare var psykisk, men jeg føler meg bra psykisk...

omtrent sånn ja...ubeskrivelig ekkelt!
varierer jo litt fra person til person selvfølgelig,men kjenner meg godt igjen i beskrivelsene dine..
jeg måtte reise hjem fra skolen i går, og har ikke vært der i dag fordi jeg føler meg totalt pudding, kroppen er blytung og har fortsatt småproblemer med å spise siden jeg har "klump i halsen".. håper det gir seg snart

Back
Topp