ang angst medisiner...

De er sikkert fine ta for seg selv men jeg tar også seroxat og, og med de 2 isammen så fikk jeg ikke en hyggelig opplevese..jeg har gått på medisiner i over 5 år så jeg vet hva dem er i stand til å gjør og bivirkninger.. så jeg nekter å ha det slikt såm jeg hadde..å våkne med panikk og ligger å rister er ikke typisk angst opplevelese..den typen angst jeg har er ikke no man våkner av og føler seg så dårlig og ikke kunne fungere i det hele tatt er noe jeg ikke kan ha noe av.
Jeg pleier å ta dem på kvelden, visst jeg skulle tatt den på dagen som de fleste pleier å gjør så hadde jeg ikke klart å fungere, ikke kunnet jeg kjørt bil heller noe jeg er sterkt av hengig av. Jeg gikk jo som jeg var dopa på noe, og det er ikke slike bivirknger man skal ha etter mitt hode!
Så nå er det bare å vente til ny lege time og se hva hun sier, om det er evt en annen jeg kan begynne på isdedenfor den Cipralexen. Det er jo 1000 vis av forskjellige antideprisive medisiner og ikke alle hjelper like godt på hver enkel person. Mor mi gikk på den og den fungerte ikke på henne, men som noen har skrevet her at den har fungert kjempe flott på dem og det er jo bra for det er jo det den egentligt skal gjør[:)]

hør på legen din du... mange som har svært god effekt av denne medisinen... (hilsen helsefag arbeider)

Back
Topp