Ang amming

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Har hørt flere jeg kjenner som kun ammer på en pupp om natta (puppen som ligger på den siden man ligger) men fører ikke det til ujevn produksjon på den andre da, eller tilpasses det bare til natta sånn? Jeg bytter bestandig på.. 

opp

Jeg har alltid med begge mine barn bare ammet på en pupp ved ett måltid. Gått helt fint det.

ORIGINAL: Minni84

Jeg har alltid med begge mine barn bare ammet på en pupp ved ett måltid. Gått helt fint det.

Jeg mener hvis man ammer 3 ganger om natten, og bare ammer på den ene puppen alle 3 gangene [:)]

ORIGINAL: ellaumbrella

Jeg mener hvis man ammer 3 ganger om natten, og bare ammer på den ene puppen alle 3 gangene [:)]

er det vanlig da?

ORIGINAL: elber13

er det vanlig da?

Jeg kjenner noen som gjør det. Derfor lurer jeg på om ikke det blir helt "feil" produksjon i den andre puppen om man bare ammer på en pupp hele natten.
Eller om det går bra liksom. Kunne godt tenkt meg å bare ligge på en side å amme men jeg er redd for å "ødelegge" produksjonen i den andre.

Det blir nok feil med produksjonen ja..tømmer man puppen oftere vil den automatisk lage mer..men funker det for ho er det jo greit [:)]

Selv hadde jeg nok til å ta en om gangen, men til neste måltid var den andre sprengfylt så jeg kunne ikke brukt kun 1 pupp 3 ganger på rad[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Det blir nok feil med produksjonen ja..tømmer man puppen oftere vil den automatisk lage mer..men funker det for ho er det jo greit [:)]

Selv hadde jeg nok til å ta en om gangen, men til neste måltid var den andre sprengfylt så jeg kunne ikke brukt kun 1 pupp 3 ganger på rad[:D]

Ja, ikke sant. Lillemann sov fra 18.00 til kl 23.00 igår kveld uten amming, og da var jeg sprengklar ja..

Jeg ville ikke tatt sjansen på å ikke veksle på.

er det vanlig da?

Ok, hehe! Nei, det har aldri jeg gjort ihvertfall.. Av og til så glemmer jeg hvilken pupp jeg ammet med sist, så det har nok blitt to ganger etter hverandre på samme puppen noen ganger[8D]

er det vanlig da?

Ok, hehe! Nei, det har aldri jeg gjort ihvertfall.. Av og til så glemmer jeg hvilken pupp jeg ammet med sist, så det har nok blitt to ganger etter hverandre på samme puppen noen ganger[8D]

hehe-ja DET har jeg også gjort, selv med mitt supre huske-pupp-system[8D]

Back
Topp