Ang amming!

2barnsmamma

Glad i forumet
Skal man bestandig gi fra begge sidene? tuppa her er mer enn nok forsynt etter en side hun så jeg gir fra annenhver side til hvert måltid..
 også en ting til...sover deres små i egen seng på natta? Tuva nekter å sove i senga si..i går kveld tok jeg vognbaggen oppi senga å da sov hun fra 10-12 i den åsså var d pupp og etterpå nektet hun å fortsette natta i baggen[8|] blir jo bare surr hele natta da med pupping HELE tiden!!   

Hei! Man kan godt gi bare en pupp av gangen, når melkeproduksjonen er skikkelig i gang. Det viktigste er at barna får i seg den fete ettermelken, som kommer etter at brystet er nesten tomt. Noen barn blir utålmodige når første pupp begynner å bli tom, og må over på neste før de er mette nok til å kose seg med den fete ettermelken. Andre har nok med en pupp av gangen. Man må bare prøve seg frem med sitt barn.

Vår lille sover ikke i sin egen seng hver natt. Noen netter er det helt greit å sove der, andre vil han bare sove på puppen. Noen ganger sover han i sin egen seng til første måltid, og i vår seng resten. Lar han bare bestemme det selv, så får jeg heller prøve å påvirke litt om noen mnd.[:D]

Back
Topp