2barnsmamma
Glad i forumet
Skal man bestandig gi fra begge sidene? tuppa her er mer enn nok forsynt etter en side hun så jeg gir fra annenhver side til hvert måltid..
også en ting til...sover deres små i egen seng på natta? Tuva nekter å sove i senga si..i går kveld tok jeg vognbaggen oppi senga å da sov hun fra 10-12 i den åsså var d pupp og etterpå nektet hun å fortsette natta i baggen[8|] blir jo bare surr hele natta da med pupping HELE tiden!!
også en ting til...sover deres små i egen seng på natta? Tuva nekter å sove i senga si..i går kveld tok jeg vognbaggen oppi senga å da sov hun fra 10-12 i den åsså var d pupp og etterpå nektet hun å fortsette natta i baggen[8|] blir jo bare surr hele natta da med pupping HELE tiden!!