ang amming

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Malin drikker kun av et bryst pr måltid og det tar 5 min [:D] Ingen koseamming... hehe slik har det alltid vært.. Melka kommer så fort at hu spydde alt opp igjen når hun var helt liten, men nå takler hun det helt fint. Hvordan er det me amminga deres???

wow 5 min???? hvor ofte ammer du da?
Kine drikker vell i ca 15-20min.
Hun får heller ikke ligge å sutte men tar noen småpauser innimellom.

Nå får ikke Alva pupp lenger men vi har gått opp en tut str pga hun sugde som en gal og ble sint på den andre flasketuten for det kom for sakte og lite for henne hehe[8D] nå kan det gå fra 2-10min på 140ml som er det vanelige hun drikke. men jeg prøver å begrense henne så det vertfall tar 5min, lett for at hun gulper en del hvis det går fortere, å hun gulper generelt ikke i det hele tatt. Det tar 10min hvis hun er trøtt eller ikke veldig sulten.

Hun har alltid bare drukket i 5 min [8D][8|] Var bekjymret for at hun ikke fikk nok i begynnelsen, men d kommer bare maaasse ut på kort tid. Hun er lubben og god og drikker hver 3-4 time [;)]

ORIGINAL: ludri

Hun har alltid bare drukket i 5 min [8D][8|] Var bekjymret for at hun ikke fikk nok i begynnelsen, men d kommer bare maaasse ut på kort tid. Hun er lubben og god og drikker hver 3-4 time [;)]

akkurat det samme her[:)]

her ammes det ca 10 min av en pupp, så etter en liten pause så får han av den andre

Hauk bruker lengre tid, ca 10 minutter på hver pupp, tenker jeg. I begynnelsen ammet han alltid 20 minutter på hver pupp.

Lillesøsteren min var sånn som gjorde seg "fort ferdig" og aldri ammet lengre enn 5 minutter. Hun heter Malin... [:D][;)]

har det på akkurat samme måte, ludri!!

ORIGINAL: Laban og Eilin

Tja...ti minutter,et kvarter kanskje.....Eilin har også veldig hastverk når hun spiser,så enkelte ganger begynner hun å hoste..

Her er det også en del hastverk, og en masse hosting og skriking til tider.
Men en del kosing også da.
Mange ganger er jeg usikker på om han sover eller ei....
Og stort sett en pupp pr måltid.

ORIGINAL: Nala

Hauk bruker lengre tid, ca 10 minutter på hver pupp, tenker jeg. I begynnelsen ammet han alltid 20 minutter på hver pupp.

Lillesøsteren min var sånn som gjorde seg "fort ferdig" og aldri ammet lengre enn 5 minutter. Hun heter Malin... [:D][;)]

Så artig!!!! Godt å se at andre også har det slik... Det er jo egentlig herlig da å slippe å sitte i timesvis [:D]

Back
Topp