ang ammebh

tøttanr3

Betatt av forumet
hei hei...
sikkert teit,men lurer på "hvor mye" brystene vokser når det kommer melk i dem.enda har de ikke vokst.men hva størrelse skal man gå utfra når man skla kjøpe?er 28+2 på veg....

Jeg gikk opp fra 75 B til 75 E i løpet av det første trimesteret, så hvordan det skal bli etter fødselen aner jeg ikke. Har uansett vært nødt til å kjøpe meg amme-BH nå, for det er så mye bedre å gå med enn spiler. Er så tungt, gnager mot brystbenet.

men fytti så dyre de er....noen som vet hvor man kjøper rimelige ammebh'er uten at de ser ut som sånne mrs doubtfire bh'er?

ORIGINAL: sjaini

men fytti så dyre de er....noen som vet hvor man kjøper rimelige ammebh'er uten at de ser ut som sånne mrs doubtfire bh'er?

De har billigere bh'er på HM ihvertfall... tror de kostet 79,- eller noe.

ORIGINAL: sjaini

jeg har kjøpt triumph lace R på CUBUS.. de var dyyyre (379 tror jeg), men alle andre jeg har prøvd gjør at jeg ser ut som jeg er 80 år med ORDENTLIGE hengepupper!![:D] men nå har de 25% på alt undertøy så da ble de nesten en hundrelapp billigere![;)]

Back
Topp