Ang. alfabeter

¤Luga¤

Gift med forumet
Dere som bruker silhouette f.eks: Fixer dere alle bokstaver dere skal bruke der? Altså, dere kjøper ingen utenom?

Har lyst på den maskina, og lurer på om det er økonomisk smart også faktisk. For alfabeter er ganske så dyre å kjøpe![:-]

jeg har silhouetten, men bruker den sjelden....men jeg har 20 alfabeter til tang og sveiv, så det ligger nok i at det er lettvintere å bruke de...

Bruker for det meste silhouetten ja, men innimellom kan eg bruke chipboard eller thickers

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Bruker for det meste silhouetten ja, men innimellom kan eg bruke chipboard eller thickers

Forklaring takk! Har så problemer med alle de rare ordene jeg[:o]

Chipbord, er de harde, i papp?

Hva er thickers?

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Forklaring takk! Har så problemer med alle de rare ordene jeg[:o]

Chipbord, er de harde, i papp?

Hva er thickers?

chipboard er litt tjukk papp ja.
Thickers er kliste-alfa i mange forskjellige materialer-filt, foam, chipboard, vinyl..

ORIGINAL: Lotten

jeg har silhouetten, men bruker den sjelden....men jeg har 20 alfabeter til tang og sveiv, så det ligger nok i at det er lettvintere å bruke de...

ORIGINAL: Huldermamma

orker ikke tenke på hva jeg har betalt for de...noen er fra før i tida da alfabetene ikke sogltes komplett, men UC, LC og tall for seg - DET var dyrt det! Begynte så smått å tenke på det i vinter, så da måtte jeg selge unna fire stk og...*rødme*
Men de er nå kjøpt over fire år da...

ORIGINAL: Huldermamma

orker ikke tenke på hva jeg har betalt for de...noen er fra før i tida da alfabetene ikke sogltes komplett, men UC, LC og tall for seg - DET var dyrt det! Begynte så smått å tenke på det i vinter, så da måtte jeg selge unna fire stk og...*rødme*
Men de er nå kjøpt over fire år da...

Hehe, av da eg tenkte på....eg hadde tre før eg solgte Rev. min, og syns da va mykje [8D]

jeg er veldig glad i silhouetten min og bruker den mye...
har lastet ned mange alfabeter og er veldig fornøyd med det.

Back
Topp