Ang akupunktur!

DramaQueen

Forumet er livet
Dere som har fått modnings akupunktur, når fikk dere det? [8|]

Skal til JM på onsdag, da er jeg 36+3. Er det for tidlig å få da eller? [8|]

Jeg gikk til akupunktør, og han sa at de iallefall ofte begynner med det rundt uke 37, hva jordmødre gjør vet jeg ikke. Jeg tok èn gang rundt begynnelsen av uke 39 og jammen kom hun ikke dagen før termin (de tre andre har jeg gått over med)[:)]

Begynte med modningsakupunktur  rundt uke 36.. g
Gkk 1 uke over termin og hadde en lang fødsel.
Hjalp med andre ord ikke en prikk på meg.[8|]

Håper den hjelper på deg [:)]

Jeg fikk en gang i uka fra uke 36[:)] Merka ingen verdens ting da, og kjente jeg ble skikkelig skuffa....

Dagen før termin satte JM igangsettingsakpunktur på meg. Funker jo ikke hvis det ikke er modent, som alt annet. Og gjett hvem som begynte med rier samme kvelden??[:D][:D] Gikk noen dager før det toppa seg med riene, men akupunkturen satte det i gang, OG den modnet. Er hellig overbevist om det[;)]

Hadde gledelig gjort det neste gang også, hadde det ikke vært for at jeg skal ha ks neste gang[:'(]

Men anbefaler hvertfall akupunktur på det sterkeste[:D]

Jordmor satte modningsakupunktur etter flere timer på sykehuset med rier og bare 1 cm åpning. Fikk akupunktur ca. kl. 10 og det gikk kun ca. 1 1/2-2 timer før vannet gikk og jeg hadde 4 cm åpning, etter å ha fått stadig mer intense rier, uten pause i mellom. Gikk deretter fra 4 cm til 10 cm åpning på bare 4 timer. Jeg har ingen anelse om når man bør eller ikke bør få satt modningsakupunktur, men det virket altså som bare det på meg. 

søseren min begynte med det i uke 39....hun gikk over termin,å det satte bar i gang riene men ikke selve modningen/åpningen.så det ble en lang å tøff fødsel for henne stakkars![8|]

for meg så hjalp det kun å bestille time. Var to dager på ovetid og bestillte meg time til dagen etter. Men den natten så begynte riene og dagen etter var klumpen ute[;)]

Så jeg fikk aldri brukt den timen.

Back
Topp