Ang ADHD og ***

Stinius

Gift med forumet
Dette har jeg aldri tenkt over, men det er jo sterke saker i disse middlene...

Fjerner denne da jeg skjønner at ingen vil ha slik info... skulle nesten tro det var salami jeg hadde linket til!

ORIGINAL: Vugge

Å herremin... Hvis jeg blir gravid en gang til skal jeg først bygge meg en bunkers, få næring intravenøst og ligge med oksygen så jeg slipper å puste inn samme lufta som dere andre.
Det å gå på do tror jeg også jeg skal la være så må vel legge inn kateter og ta en tarmskyll i ny og ne.. [8D]

Ja, det er farlig å leve! [&:] Alt med måte!

herregud, alt de skal bruke penger på å forske på!!! jeg har adhd og tror ikke min mor brukte overdrevent bruk av insektspray! menmen hwo knows?

ofof snart må vi vel gå rundt me munnbinn og holde 5 meter avstand til alt og alle.

etter å ha lest komentarene deres så velger eg å ikkje lese linken[:)] 

"Lykkelig uviten"

gidder ikke aa lese saken en gang jeg.. var nok med aa lese den forste linja..
gaaaaad,saa mye rart som skal forskes paa... kommer med noe nytt heeeeele tiden...
men,det aller farligste her i liver er aa leve,det er det ingen som har overlevd [;)]
tar slike ting m en klype salt,gidder ikke aa bry meg saa hardt om slike ting for aa si det slik...

Syns det å holde seg borte fra insektmidler virker helt naturlig når man er gravid, jeg da [8|] man prøver ikke akkurat å puste inn maling, plumbo eller hårfarge heller. (Hadde ingenting imot linken din - tvert imot syns jeg det er bra at man er bevisst på slikt!)

ORIGINAL: Lille Clementine

Syns det å holde seg borte fra insektmidler virker helt naturlig når man er gravid, jeg da [8|] man prøver ikke akkurat å puste inn maling, plumbo eller hårfarge heller. (Hadde ingenting imot linken din - tvert imot syns jeg det er bra at man er bevisst på slikt!)

Mest enig her jeg da, heller følge formuften å ikke å ikke være overbekymmret for alt! Har ikke lest linken da den ble tatt vekk! Bra folk er fornuftige her inne (ikke er over nervøse [8|])

Vi er en fornuftig gjeng det er bra [;)][;)]

Back
Topp