Ang. Abort

|Lica|

Forumet er livet
Hva syns dere om folk som har bestemt seg for å ta abort går å drikker seg drita før de har tatt abort??

Jeg mener man bør klare å vente til man har tatt abort..[:@]

ORIGINAL: silje*

JA DET SYNEST JEG OGSÅ!Dårlig gjort!

helt enig.. [:'(]

ORIGINAL: silje*

JA DET SYNEST JEG OGSÅ!Dårlig gjort!

enig...

Kan jo hende at de drikker for å "rømme" litt fra avgjørelsen de har tatt. Jeg tror ikke at det at de drikker er ensbetydende med at de ikke bryr seg i det hele tatt.

ORIGINAL: *TaMmIs*

Det har jeg faktisk ikke tenkt noe på.. *tenker*

Men hvorfor er det dårlig gjordt da? Hvis de uansett skal ta abort..
Og hvorfor bry seg om hva andre gjør??

Jeg bryr meg hva denne personen gjør fordi hun har stått å sagt til meg flere ganger at hun gleder seg sånn til å bli mamma..
Jeg respekterer valget hennes å ta abort, men hvorfor ikke vente til aborten var gjort? Plutselig angrer hun også vil hun ikke ta abort likevel også har hun vært på fylle bevisst med  babyen i magen? nei, det høres bare feil ut i mine ører.

klarer bare ikke slike diskusjoner, og ja, jeg vet jeg bare kan holde meg unna[:(]

ORIGINAL: Lica86

Hva syns dere om folk som har bestemt seg for å ta abort går å drikker seg drita før de har tatt abort??

Jeg mener man bør klare å vente til man har tatt abort..[:@]

det må da gå ann å vente til aborten er gjort!! [>:][:@][:'(]

Skjønner ikke helt at det er din buisniss, men greit nok. HAr du ikke noe annet å irritere deg over så.

Fint det går an å ha hver sin mening[:)]

Skjønner ikke helt at det er din buisniss, men greit nok. HAr du ikke noe annet å irritere deg over så.

Fint det går an å ha hver sin mening[:)]

Den var ikke til deg da.. [;)]

Åja.. Min feil[;)]

Det må vel bli deres sak...

ORIGINAL: Bitzyh

mener egentlig at det er opp til folk sjøl[8|] blir nesten det samme som at man drikker seg drita mens man er gravid men ikke vet det.

jeg gjor faktisk det flere ganger og jeg mener at det IKKE er det samme. Hun har et valg og når man ikke vet man er gravid har man ikke et valg.
jeg vet hvorfor denne personen tar abort og respekterer valget hennes, men når hun har sagt til meg flere ganger at hun gleder seg så masse til å bli mamma så syns jeg hun kan vente til hun har tatt abort. Men det vil jo ikke si at hun gjør det, jeg sier heller ikke til hun hva jeg mener om saken.

ja da gir man f...!ikke sant?   at det går an sier jeg!

Jeg gjorde det en gang... Jeg skulle ta abort, timen var satt, å ble bedt me ut av ei venninne gelga føre.. What the hell.. tenkte jeg - hvorfor ikke...

Men nå har det seg sånn at kroppen er ett merkelig fenomen, å vet når noe ikke stemmer...

Så det vil si at etter 4 rusbrus (var ikke full) å bynner jeg å kaste opp som bare søren... Å holdt på i flere timer..

Kroppen ordner sjøl..

ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: talata

Jeg gjorde det en gang... Jeg skulle ta abort, timen var satt, å ble bedt me ut av ei venninne gelga føre.. What the hell.. tenkte jeg - hvorfor ikke...

Men nå har det seg sånn at kroppen er ett merkelig fenomen, å vet når noe ikke stemmer...

Så det vil si at etter 4 rusbrus (var ikke full) å bynner jeg å kaste opp som bare søren... Å holdt på i flere timer..

Kroppen ordner sjøl..

Må bare si at jeg synes du er tøff som forteller dette når så mange er så i mot! [:)]
Tøff å tøf... Men dette er noe jeg har gjort (lenge sia) å jeg stå+r for ting jeg sier eller gjør. Men ikke dette er for all del ikke noe jeg er stolt av..

burde ha ventet etter min mening

ORIGINAL: l£n£

Kroppen ordner sjøl..

Det e sant at kroppen ordner opp selv , eg drakk mens eg var gravid (før eg viste det selv) og da begynte eg å spy med en gang , og det forsettet i 5 måneder [8|]

Min kropp ordnet ikke opp, jeg drakk fra jeg nesten ble gravid frem til jeg var nesten 18 uker på vei(ikke hver helg da) men jeg kastet ikke opp en eneste gang.[8|]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

mener egentlig at det er opp til folk sjøl[8|] blir nesten det samme som at man drikker seg drita mens man er gravid men ikke vet det.

nææ[&:] 
synes ikke akkuratt d da men..

kanskje litt hardt sagt... men jeg kjenner en som gjorde sånn... gravid var ho på bursdagsfesten min (fikk det vite da ho var helt på snurret) men ho taklet det ikke helt bra at ho hadde blitt gravid og skulle ta abort, henne og et lite barn hadde ikke gått bra sammen. av mange private grunner. Man glemmer jo litt når man drikker, og når barnet ikke skal leve likevel? skjønner tankegangen.

Sjøl hadde jeg ikke gjort det! og oppfordrer ikke til det heller!

burde utdypet meg litt i svaret mitt som jeg skrev først. tar meg sjøl som et eksempel! Jeg VAR en fyllefant[&o] drakk fredag og lørdag nesten hver uke. og jeg sluttet når jeg fant ut at jeg var gravid. Men jeg var jo noen uker på vei allerede da!
Så er det en som skal ta abort, funnet ut at ho er gravid kanskje litt før det jeg gjorde, om ho da hadde tatt seg en fest til hadde det jo vært akkurat det samme som når jeg ikke visste om min graviditet? det hadde vært samme påkjenningen for fostret som med meg?
Det er litt sånn jeg tenkte når jeg skrev innlegget..[&o]

Men denne personen jeg snakker om har visst dette i mange uker, ikke bare for noen dager siden. Hun hadde først bestemt seg for å beholde for så å finne ut at hun ikke skulle beholde likevel, nå rett før 12 uker. men som sagt jeg respekterer at hun velger å ta abort men mener likevel at hun kunne ha ventet. Men vi tenker jo ikke likt og kanskje er det godt det..
Og nå når du forklarte litt mer skjønte jeg svaret ditt[;)][:)]

ORIGINAL: l£n£

Kroppen ordner sjøl..

Det e sant at kroppen ordner opp selv , eg drakk mens eg var gravid (før eg viste det selv) og da begynte eg å spy med en gang , og det forsettet i 5 måneder [8|]

Min kropp ordnet ikke opp, jeg drakk fra jeg nesten ble gravid frem til jeg var nesten 18 uker på vei(ikke hver helg da) men jeg kastet ikke opp en eneste gang.[8|]

Say what???

Jeg fant det ikke ut før jeg var 18 uker på vei.

Back
Topp