Ang. 3d ul..

pixi

Glad i forumet
Vi vil på 3d ul, fordi sambo ikke fikk være med på den ordinære.. + at jordmor ikke kunne se hvilken kjønn det var.
Sambo reiser ut i litt over 4uker neste mandag, å da er jeg jo ikke 26 uker enda. (de anbefaler 3d fra uke 26-32).
Ringte for å høre med de på klinikken, hun anbefalte at jeg ventet til han kom hjem igjen for da ble bildene bedre. Jeg glemte å si til henne at vi ønsket å vite kjønn.. tror ikke vi klarer å vente til han kommer hjem igjen! Sambo har såå lyst til å se den lille, og vi vil jo gjerne vite hva som skjuler seg der inne[;)]

Det jeg lurer på er om noen andre har vært på en litt tidlig 3d? hvordan ble bilder? Hadde dere bestillt hadde dere vært meg, eller ventet?

Okei! Men da tror jeg at jeg bestiller time i morgen! Takk for svar og lykke til på 3d! [:D]

Jeg skal på majorstuaklinikken. I heftet deres står det finest ansiktsbilder mellom uke 19-31. Når eg ringte og bestillte time anb. de i uke 26 da blei de aller finest. Vi skal når eg er i uke 27, da kunne sambo også. Så da hadde eg bestilt nå viss eg var deg[:D]. Lykke til

Ja det må du gjøre! å, nå klarer jeg hvertfall ikke å vente.. må bestille time i morgen[:)]
Lykke til på onsdag, å husk å oppdatere[;)]

Vi var i uke 24 og fikk kjempefine bilder.
Ville være sikre på kjønnet. Lykke til, det var en kjempeopplevelse [:D]

Back
Topp