Jeg begynte på 30 days idag.. Tar samtidig oxytarm eller hva det het. Dere som har gått på/ går på samme pillene.. Spiser dere det samme som før? Sunnere? Går mye turer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: September Mammaen
dytter [:D]

ORIGINAL: Niceday
jeg har vel blitt mer bevisst over hva jeg putter i meg, men har fortsatt ikke forandret mye matvaner nei....har så vidt bynnt å trene hjemme, med en trenings dvd men ikke kommet ordentlig i gang enda....
Merker stor forskjell etter 3uker på 30 days, går uten oxy denne gangen....neste gang (etter 1mnd pause) blir d hardkjør med oxy + 30 days + nye matvaner + mere trening[:D]
ORIGINAL: Danderfluffy
jeg er mer bevisst på kostholdet, går istedenfor å kjøre..
iløpet av siste månden, har jeg gått ned så mye(og fått mer muskler) og har kkun 3,5 kilo til jeg er på målet mitt!!!![:D]
ORIGINAL: tipp
bruker 30 days jeg og,men hva er oxy??
ORIGINAL: mammanina88
De aller fleste får god effekt av [link=http://www.naturgarden.no/mainmenu.asp?refnr=1]30days™[/link] alene, men de som fra før sliter med mage/tarmfunksjonen, kan oppleve at
det tar lenger tid før virkninger kommer. Problemer som oppblåsthet, treg og forstoppet mage kan avhjelpes ved å bruke Oxytarm™.
Oxytarm™ inneholder virkestoffer som kan løse opp en treg og forstoppet tykktarm. Produktet kan også virke på gammel avleiring og plakk slik at tarmen renses effektivt. [:)][:)]
ORIGINAL: mammanina88
De aller fleste får god effekt av [link=http://www.naturgarden.no/mainmenu.asp?refnr=1]30days™[/link] alene, men de som fra før sliter med mage/tarmfunksjonen, kan oppleve at
det tar lenger tid før virkninger kommer. Problemer som oppblåsthet, treg og forstoppet mage kan avhjelpes ved å bruke Oxytarm™.
Oxytarm™ inneholder virkestoffer som kan løse opp en treg og forstoppet tykktarm. Produktet kan også virke på gammel avleiring og plakk slik at tarmen renses effektivt. [:)][:)]
ORIGINAL: Lissie
Hvor mye koster 30 days og oxytarm?