Ang. 30 days!

Jeg begynte på 30 days idag.. Tar samtidig oxytarm eller hva det het. Dere som har gått på/ går på samme pillene.. Spiser dere det samme som før? Sunnere? Går mye turer?

jeg har vel blitt mer bevisst over hva jeg putter i meg, men har fortsatt ikke forandret mye matvaner nei....har så vidt bynnt å trene hjemme, med en trenings dvd men ikke kommet ordentlig i gang enda....

Merker stor forskjell etter 3uker på 30 days, går  uten oxy denne gangen....neste gang (etter 1mnd pause) blir d hardkjør med oxy + 30 days + nye matvaner + mere trening[:D]

bruker 30 days jeg og,men hva er oxy??

ORIGINAL: Niceday

jeg har vel blitt mer bevisst over hva jeg putter i meg, men har fortsatt ikke forandret mye matvaner nei....har så vidt bynnt å trene hjemme, med en trenings dvd men ikke kommet ordentlig i gang enda....

Merker stor forskjell etter 3uker på 30 days, går  uten oxy denne gangen....neste gang (etter 1mnd pause) blir d hardkjør med oxy + 30 days + nye matvaner + mere trening[:D]

Kan jeg spørre hvor mange kg du har gått ned?[:)]

ORIGINAL: Danderfluffy

jeg er mer bevisst på kostholdet, går istedenfor å kjøre..
iløpet av siste månden, har jeg gått ned så mye(og fått mer muskler) og har kkun 3,5 kilo til jeg er på målet mitt!!!![:D]

Oi!![:D] Hvor mye har du gått ned? Om jeg kan spørre..[:)]

ORIGINAL: tipp

De aller fleste får god effekt av [link=http://www.naturgarden.no/mainmenu.asp?refnr=1]30days™[/link] alene, men de som fra før sliter med mage/tarmfunksjonen, kan oppleve at
det tar lenger tid før virkninger kommer. Problemer som oppblåsthet, treg og forstoppet mage kan avhjelpes ved å bruke Oxytarm™.
Oxytarm™ inneholder virkestoffer som kan løse opp en treg og forstoppet tykktarm. Produktet kan også virke på gammel avleiring og plakk slik at tarmen renses effektivt.  [:)][:)]

Hvor mye koster 30 days og oxytarm?

ORIGINAL: mammanina88

De aller fleste får god effekt av [link=http://www.naturgarden.no/mainmenu.asp?refnr=1]30days™[/link] alene, men de som fra før sliter med mage/tarmfunksjonen, kan oppleve at
det tar lenger tid før virkninger kommer. Problemer som oppblåsthet, treg og forstoppet mage kan avhjelpes ved å bruke Oxytarm™.
Oxytarm™ inneholder virkestoffer som kan løse opp en treg og forstoppet tykktarm. Produktet kan også virke på gammel avleiring og plakk slik at tarmen renses effektivt.  [:)][:)]

Ok,kanskje jeg skulle kjøpt det og[:)] takk for hjelpen[:)]

ORIGINAL: Lissie

Jeg betalte 399 for 30days på helsekosten

ORIGINAL: mammanina88

Ok,kanskje jeg skulle kjøpt det og[:)] takk for hjelpen[:)]

Bare hyggelig![:)]

ORIGINAL: Lissie

Jeg betalte litt over 500 for begge, på nett![:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp