PS.I Love You
Gift med forumet
Har visninger så å si vær uke. Så det er motivasjonen til å holde det ryddig [8D]
Aldri vært så slikka her som de 3 siste mnd [8|]
Aldri vært så slikka her som de 3 siste mnd [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: giggsy
ORIGINAL: zarafina
Hva er dine beste tips?
Har så mange venner som lurer på hvorfor det er så ryddig og rent her hele tiden, tror jeg bare har det i blodet.[8D]
Første jeg gjør når jeg står opp er å re sengen å legge over sengeteppe og pynteputer.
Rydder alltid underveis, er jeg ferdig med noe så rydder jeg det bort, rydder alt av mat når jeg lager osv.
Senga skal ikke tildekkes når den ikke er i bruk. [:-]
Hva er dine beste tips?
Har så mange venner som lurer på hvorfor det er så ryddig og rent her hele tiden, tror jeg bare har det i blodet.[8D]
Første jeg gjør når jeg står opp er å re sengen å legge over sengeteppe og pynteputer.
Rydder alltid underveis, er jeg ferdig med noe så rydder jeg det bort, rydder alt av mat når jeg lager osv.
Hva er dine beste tips?
ORIGINAL: Eldiss!
Har ingen tips egentlig, annet enn å gjøre ting med en gang, i stedet for å la det stå utover dagen. Jeg rydder flere ganger om dagen, og vasker stort sett gulvet o.l en gang om dagen også, og stor vask en gang i uken. Syns jeg må ha det reint konstant, hvis ikke så føler jeg meg dårlig og blir sur og stresset.