Christine88 Elsker forumet 11 Aug 2011 #21 SleepingBeauty skrev:Jeg vokser den såkalte bikinilinjen, men resten tar jeg med høvel... Samme her:) bruker veet wax stripes:)
SleepingBeauty skrev:Jeg vokser den såkalte bikinilinjen, men resten tar jeg med høvel... Samme her:) bruker veet wax stripes:)
fruktbar Elsker forumet 11 Aug 2011 #22 Labambie skrev: fruktbar skrev: Takk for mange svar :) Men går det ann å vokse selv der? Med sånn Veet Wax??? Hehe! Ville jeg aaaaaaaaaaaaaaaldri gjort :-P Fordi det gjør vondt eller kan det være skadelig?? Er helt amøbe på dette her jeg.. Men nå holder jeg på å gro igjen, så må bare få fiksa litt ;) Har ikke råd til å gå å gjøre det ett annet sted.
Labambie skrev: fruktbar skrev: Takk for mange svar :) Men går det ann å vokse selv der? Med sånn Veet Wax??? Hehe! Ville jeg aaaaaaaaaaaaaaaldri gjort :-P Fordi det gjør vondt eller kan det være skadelig?? Er helt amøbe på dette her jeg.. Men nå holder jeg på å gro igjen, så må bare få fiksa litt ;) Har ikke råd til å gå å gjøre det ett annet sted.