Ang å fjerne hår nedentil..??

fruktbar

Elsker forumet
Altså, bruker dere høvel? maskin? hårfjerningsmiddel? eller er det noen av dere som vokser?? 
Hvor vondt er det??

Bruker en vanlig slik høvel som de reklamerer for på tv til leggene.

Ikke prøv epilator!

Prøvde for første gang nå på forsommeren voksing hos profesjonelle, det skal jeg aldri gjøre igjen! Så ut som en kjøttkake nedentil i over en måned, og det var ubehagelig...... Selve voksingen gikk helt greit;) Har gått tilbake til den gode gamle høvelen for å si det slik:)

Jeg vokser den såkalte bikinilinjen, men resten tar jeg med høvel...

Jeg vokser,  gjorde det profft for første gang for 1,5 måned siden. Skal tilbake igjen til uka og ta det som har kommet.
Var vondt ja, vet ikke helt hva jeg skal sammenligne med, men godt var det ikke :p Er visst verst første gang, og spesielt når man er gravid, men jeg overlevde og skal som sagt tilbake.
Håret har holdt seg borte nesten helt til nå, og det som har kommet er mye lysere og tynnere. Utrolig deilig å slippe å tenke på det i så lang tid, spesielt siden magen min begynner å bli såpass stor at det begynner å bli umulig å komme til med høvel :s

Sannheten skrev:
Jeg vokser,  gjorde det profft for første gang for 1,5 måned siden. Skal tilbake igjen til uka og ta det som har kommet.
Var vondt ja, vet ikke helt hva jeg skal sammenligne med, men godt var det ikke :p Er visst verst første gang, og spesielt når man er gravid, men jeg overlevde og skal som sagt tilbake.
Håret har holdt seg borte nesten helt til nå, og det som har kommet er mye lysere og tynnere. Utrolig deilig å slippe å tenke på det i så lang tid, spesielt siden magen min begynner å bli såpass stor at det begynner å bli umulig å komme til med høvel :s

Jupp.. begynner å kjenne litt på dette.. Blir litt samme ork som å knyte sko emoticon

Er vanskeligere nå og det tar mye mer tid, selv om jeg ikke er så hårete (og det er da søttan så trangt i dusjen!).
Men voksing gidder jeg uansett ikke vurdere å bruke penger på engang. Selv om det sikkert er effektiv og vedvarende.

Hørtes ikke noe særlig ut det du har erfard da, pusla.. emoticon

Voksing er det beste. Det er ubehagelig der og da, men du verden så ordentlig man kjenner seg etterpå.
Om man har blitt kjøttkake etter voksing nedentil har ikke voksingen blitt gjort ordentlig. For varm voks, for kald voks osv. Det skal ikke skje.

Malleleo skrev:
pris på voksing hos proff da?

Kommer helt an på hvor langt ut på "landet" du bor :-P

Jeg betalte 370 her jeg bor. Vet inni Oslo ligger det på rundt 700.

Har ikke så veldig mye hårvekst nedentil så bruker maskin i ny og ne, da barbermaskin.

Labambie skrev:

Malleleo skrev:

Tar de alt da? Eller bare sånn oppå?

Sannheten skrev:

Kan man vokse seg når man er gravid? Jeg trodde ikke det var bra, jeg.. Salongen her fraråder det

Miriel skrev:

Labambie skrev:

Malleleo skrev:

Tar de alt da? Eller bare sånn oppå?

Så mye du selv ønsker. Men en brazillian er alt ja, oppå, inni og baken.

Jeg fikk en gratis time i våres på brazilian, og grua meg som bare helv.....

Men det var ikke vondt, og jeg så ikke ut som en kjøttkake! Håret som har vokst ut
nå i sommer har jeg tatt med høvel, for jeg har ikke orket å spare tilbake alt som
må til for å vokses

kommer definitivt til å gjøre det igjen i vinter, når jeg ikke må gå i bikini med 10 dagers sidebusker.. hehe. Da blir visstnok mindre og mindre som vokser ut igjen! Anbefales!!

Denlille skrev:

Sannheten skrev:

Kan man vokse seg når man er gravid? Jeg trodde ikke det var bra, jeg.. Salongen her fraråder det

Ja her fraråder de til og med å gjøre det rett før mensen, man er hoven og følsom..

Stemmer nok at det er vondere rett før og etter mensen og i forbindelse med graviditet pga hormoner, smerte, lettere for å blø osv ja :)

Takk for mange svar :) 

Men går det ann å vokse selv der? Med sånn Veet Wax??? 

fruktbar skrev:
Takk for mange svar :) 

Men går det ann å vokse selv der? Med sånn Veet Wax??? 

Hehe! Ville jeg aaaaaaaaaaaaaaaldri gjort :-P

Back
Topp