Ang «Facebook annonsering»

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
av graviditeten altså.
Er det noe dere kommer til å gjøre?
Jeg har liksom veldig lyst,føler det er litt praktisk også for da får «alle» vite det og det blir ingen spekulering rundt magen min osv... også har jeg jo veldig lyst å fortelle det :)

Kommer jo selvsagt ikke til å gjøre noe før etter TUL i uke 13.

Jeg kommer ikke til å annonsere på Facebook eller Instagram. Skriver heller når babyen er født. Kan strekke meg til å sende ul bilde til nærmeste venninner. vet det er litt «voldsomt» men synes ikke det er noe å annonsere for mange som i utgangspunktet ikke bryr seg. Er min nummer 3 da, så er ikke så veldig mye ståhei lenger

Jeg kommer ikke til å annonsere på Facebook eller Instagram. Skriver heller når babyen er født. Kan strekke meg til å sende ul bilde til nærmeste venninner. vet det er litt «voldsomt» men synes ikke det er noe å annonsere for mange som i utgangspunktet ikke bryr seg. Er min nummer 3 da, så er ikke så veldig mye ståhei lenger
Nei kanskje litt annerledes da :) det er min 2 men første er 11 år,og vår første sammen så jeg føler jeg har litt lyst å gjøre stas på det :)

Kommer nok til å annonsere det. Men venter litt lengre denne gangen. Ser for meg kommentarer om at to bleieunger blir mye. [emoji85] Alltid noen som skal kritisere, ikke klar for det enda.

Vi skal det :) (om alt går bra)

Blitt enig med mannen at vil legger det offentlig til venner og bekjente rett før jul:santa

Kommer nok til å annonsere det. Men venter litt lengre denne gangen. Ser for meg kommentarer om at to bleieunger blir mye. [emoji85] Alltid noen som skal kritisere, ikke klar for det enda.
Herlighet. For en ting å si da. Er vel opp til dere det. Folk ass

Herlighet. For en ting å si da. Er vel opp til dere det. Folk ass

Jeg fikk kommentarer sist at ja nå blir du bleieskiftarbeider, ingen gratulasjon fra den ene personen, så derfor jeg forventer negativitet når det blir 1 år og 9 mnd mellom dem.

Vi kommer til å dele nyheten på FB. Gjorde det sist også. Har ikke så mange på FB, men en god del av de hemmjeg har der er gode venner som vi ønsker å dele nyheten med etterhvert, og da syns vi det er lettere å gjøre på FB enn å sende mld rundt til hver enkelt.
Hadde først tenkt til å dele det en gang etter uke 12, når vi har fortalt familien. Men lurer nå på om vi skal vente til nærmere november/desember. Skal på "reunion" med noen tidligere arbeidskolleger vi ikke ser så ofte, så hadde jo vært gøy å overraske de med nyheten "in person".

Jeg fikk kommentarer sist at ja nå blir du bleieskiftarbeider, ingen gratulasjon fra den ene personen, så derfor jeg forventer negativitet når det blir 1 år og 9 mnd mellom dem.
Blir 1 år og 8 mnd mellom her[emoji28] håper vi slipper sånne tullete kommentarer. Samtidig ble jeg vant til hvor mye folk faktisk tillater seg å si og gjøre med folk som er gravide. Jeg ble helt sjokkert i begynnelsen[emoji15]

Vi annonserte på fb med førstemann.. litt usikker på om vi gjør det denne gang. Blir i så fall nærmere jul. Eventuelt at vi bare deler offentlig først etter fødsel :)

Vi annonserte det på Facebook 1. april med første. La ut et bilde der det stod «jeg er ikke feit, jeg er gravid». Mange som gratulerte og mange som ikke trodde på det. Ble ganske gøy[emoji16]

Vet ikke om vi kommer til å annonsere det nå. Kjenner behovet ikke er like stort denne gangen, men det kan jo endre seg[emoji4]

Nei. Har ikke noe behov for at folk som ikke egentlig bryr seg skal få vite det. Vi har sagt det til de som betyr noe og det er nok. Annonserte ikke sist heller [emoji4]

Tror ikke det blir FB annonsering før etter babyen er født! Men blir sikkert lagt ut noen bilder om jeg får babyshower denne gangen også! Kjenner jeg min mor og søster rett, så blir det vel det [emoji85]

Kanskje vi legger ut noe etter OUL.

Blir 1 år og 8 mnd mellom her[emoji28] håper vi slipper sånne tullete kommentarer. Samtidig ble jeg vant til hvor mye folk faktisk tillater seg å si og gjøre med folk som er gravide. Jeg ble helt sjokkert i begynnelsen[emoji15]

Ja, det var liksom normalt å si til noen «så feit du har blitt», og «nå har du lagt på deg, spise mindre?», «sikker på at det bare er én der inne, du er diger», og lenge før termin «nå må du føde snart».. Man følte seg ikke så veldig fin akkurat... I tillegg skulle de liksom også fortelle hvor fælt det var å ha barn, og spesielt babyer. Ingen ting av det dem sa stemte.

Jeg deler så og si aldri noe på facebook, og ihvertfall ikke bilder av barna mine. Annonserer nok graviditeten med et bilde fra OUL på instagram, for der er det kun familie, venner og gode bekjente jeg har som følgere. Før det så får nyheten gå via jungeltelegrafen:)

Ja, det var liksom normalt å si til noen «så feit du har blitt», og «nå har du lagt på deg, spise mindre?», «sikker på at det bare er én der inne, du er diger», og lenge før termin «nå må du føde snart».. Man følte seg ikke så veldig fin akkurat... I tillegg skulle de liksom også fortelle hvor fælt det var å ha barn, og spesielt babyer. Ingen ting av det dem sa stemte.
Herregud, hvor er de sosiale antennene?? Folk altså.

Herregud, hvor er de sosiale antennene?? Folk altså.

Ja, bare vent, det er noen som mister all folkeskikk når man blir gravid. Folk tror alle gravide er tykkhudet og man kan si hva man vil til gravide. De glemmer liksom at vi er mennesker også med følelser.

Så folk dette til deg?! Herregud, så frekt! Utrolig hva enkelte får seg til å si.

Back
Topp