angående vogn...?

vivvi86

Elsker forumet
noen som vet hvordan det er å vugge emmaljunga si vogn city cross? eller den bugaboo kameleon..?

Elsker slik simo vogna kan vugges, men den er jo såååå tung!!

Simoen er unik på området, dessverre. Er så og si null vugging i Cameleonen. Jeg har begge. City Crossen kan kaanskje måle seg. Men ingen er som Simoen. [;)]

var det jeg frykta... hehe

Har en del ulent terreng å gåtur i her, og vil kunne gå tur, uten at den lille slår seg i hodet på hver stein..!

Dårlig med vugging på buggisen ja... Men kan stille inn så den vugger litt mer enn ingenting hvertfall... (tre innstillinger..)

Buggisen vugger ikke noe særlig. Men, den er ypperlig visst du triller på grus, små humper osv. Gutten min sovna med engang da..Uansett er Bugaboo`en mye bedre enn noen av de andre.

ORIGINAL: Cathee

Buggisen vugger ikke noe særlig. Men, den er ypperlig visst du triller på grus, små humper osv. Gutten min sovna med engang da..Uansett er Bugaboo`en mye bedre enn noen av de andre.

Det syns jeg ikke du kan si. Simoen og Buggisen er begge bedre enn emmaljunga, men du kan ikke egentlig sammenligne dem, for de er så forskjellige. Er mange punkter der Simoen er myyye bedre enn Buggisen. Men jeg er fornøyd med Buggisen også..

er så vanskelig med vognvalg altså.. men har jo laang tid på å bestemme meg da.. hehe

har crossen og simo duo. og crossen er myye stivere enn simo.. om du velger simo duo, så er det ikke veldig mye som skille rpå tyngden.
med linnea så tok jeg alltid av bagen å la i den ene siden av bagasjen og understellet i den andre siden. da merket jeg ikke noe til tyngden, og jeg hadde god utsikt i midt speilet når jeg kjørte.

Back
Topp